Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir det riktig å betale full pott ( 0 samvær) for et barn på 14 år når han ikke vil komme til bf?dirfloS skrev:
Jeg syns heller det faktisk er dårlig at dere ikke følger opp bedre. Dere vet jo ingen ting om hvordan barnet har det. Du syns det er urettferdig at dere må betale mer og det er fokuset ditt. Jeg føler det er feil fokus. At mor eller barn ikke svarer på telefonen, er ikke grunnlag for å la det være. En del mannfolk er slappe der, med avkommet sitt!Greven av gral skrev:
Ta kontakt med familievernkontoret først, møter hun ikke så ta kontakt med advokat og finn årsaken til at barnet ikke ønsker kontakt
dirfloS skrev:
Jeg syns heller det faktisk er dårlig at dere ikke følger opp bedre. Dere vet jo ingen ting om hvordan barnet har det. Du syns det er urettferdig at dere må betale mer og det er fokuset ditt. Jeg føler det er feil fokus. At mor eller barn ikke svarer på telefonen, er ikke grunnlag for å la det være. En del mannfolk er slappe der, med avkommet sitt!Greven av gral skrev:
Ta kontakt med familievernkontoret først, møter hun ikke så ta kontakt med advokat og finn årsaken til at barnet ikke ønsker kontakt
Jeg aner ikke hvordan vi kan følge opp bedre jeg, vi ringer ingen svarer, sender meldinger på tlf og på facebook men ikke noe svar vi kan jo ikke dukke opp på døra bare hos dem, aner jo egentlig ikke hvor de bor lenger engang. Spurte nav om vi kunne få vite det og da fikk vi bare i svar at de ikke kunne opplyse om det. Står ikke registrert på 1881 eller noe. HAn som far har jo ikke rett til noen ting. Vi har fulgt opp så godt vi har klart, men når man slår hodet i veggen nok ganger så er det begrenset hvor mange ganger til man oppsøker den smerten. Det kommer jo ganske klart ut at mamman kun er interessert i pengene og ikke noe annet og derfor mener jeg det blir helt FEIL. Og mamman vil ikke som jeg skrev tidligere inn på noe møte, og i følge advokaten har vi jo egentlig ikke noe spesielle rettigheter her iom at sønnen er over 12 får han være med å bestemme selv osvosv.