Barne tv..

SkogHuldra

Forelsket i forumet
Rara den bråkete løve
Skulle vært fjernet fra tv og kastet langt f inni skogen! Pedagogisk rett? .. ja, det får så være.... jeg foretrekker mye annet å vise fremfor denne søpla. Ungene liker det heller ikke! Klikkete klakkete, plinkeplonkete, voiebangete,

Hva er det verste du ser på tv?

Synes Drømmehagen er noe stort pjatt!!!! Her har aldri jentungen sett det tror jeg.. Heldigvis.. Er jo bare svada O.o

Så kjekt at man bare kan velge å se på noe annet da ;)
Ungene har oppdaget My Little Pony på Netflix... Jeg takler det ikke, men lar de se litt dersom de virkelig vil!

Synes mye av det som går på barnetv nå er helt teit... altså,nå går det ikke i så mye i barnetv her lengre når hun er såpass gammel..men drømmehagen er jo helt bak mål!
Barnetv var mye bedre før...Sesam stasjon,Albert Åberg,Dyra i hjorteparken +++

Her finnes verken nettflix eller solid nok nett til noe som helst egentlig. vi tar opp noen programmer på dagtid av og til som vi kan se på kvelden istedet for barnetv. De elsker svampebob. Det synes jeg også er kjempegøy :-D

Enig med deg!
Bra vi er flere!! :-P Får altid ''kjeft'' for at jeg er så dømmende mot barne-TV.. Og a jentungen ikke ''får'' se det.. Men.. Når jenta har like stor glede av Barne-TV som faktisk er lærerikt og morsomt, så får ho heller se det altså!!! :-P Uten at jeg har dårlig samvittighet og!! :D

Bra vi er flere!! :-P Får altid ''kjeft'' for at jeg er så dømmende mot barne-TV.. Og a jentungen ikke ''får'' se det.. Men.. Når jenta har like stor glede av Barne-TV som faktisk er lærerikt og morsomt, så får ho heller se det altså!!! :-P Uten at jeg har dårlig samvittighet og!! :D

Helt enig! :) :)

Spesialagent Oso takler eg ikkje...

Hva var så mye bedre med det som var før spør da jeg ;-)

Nå må dere ikke glemme at før var dere barn, og likte det dere så da. Dagens barn liker det de ser nå.

Hva er problemet?

Er ikke noe mindre pedagogisk nå enn da akkurat ;-)
Synes jeg ;-)

River meg i håret av Rara pg drømmehagen :P

Jeg irriterer meg ofte over Rara. De er så ekstremt høylytte! Skulle tro det var laget for dauhørte seere. Lodde i Lodde og Linn også.

Rara er jo så koselig! Ser det på engelsk med søskenbarnet mitt som er 2 år :) har ikke sett det på norsk.

Det værste er barnas supershow og mange cartoon network tegneserier som liksom er for barn. Driiiiiiter langt i om ungene liker det.

Jeg takler ikke Lazytown, ninjago, barbie, eller de programmene hvor de absolutt må putte inn litt engelsk.

Skjønner heller ikke at 5åringen liker barbie, eventyrtid, tapper den pysete hunden og flere.

Vi pleier å se på mashka og mishka sammen, det er så morsomt

Synes Drømmehagen er noe stort pjatt!!!! Her har aldri jentungen sett det tror jeg.. Heldigvis.. Er jo bare svada o_O
Blæ ja, hoppsi deisi er jo bare utrolig irriterende! Hele programmet er ganske spes, men så er det jo spesiallaget for småbarn ;) og guttungen synes det er kjempegøy, så da får vi bare holde ut ;)

Blæ ja, hoppsi deisi er jo bare utrolig irriterende! Hele programmet er ganske spes, men så er det jo spesiallaget for småbarn ;) og guttungen synes det er kjempegøy, så da får vi bare holde ut ;)
Det er sikkert ''fint'' iforhold til lyder og farger og slikt.. Men jentungen så på Dora når andre så på Drømmehage liksom... Og storkoste seg (Gjør det fortsatt.. ) Og har masse engelske ord i ordforrådet sitt, som ho bruker daglig..
Har mine tanker om Dora og Diego også, men der lærer hun hvertfall noe :-P hihi...

Back
Topp