Barne-tv før og nå.

ORIGINAL: *lykkeligst*

Hva syns dere er dårligst på barne-tv nå om dagen? Og hva av gode gamle barne-tv ville dere hatt tilbake?

Jeg syns all barne-tv på onsdager er forferdelige saker, og savner Ducktales og Bompibjørnene [:D]

(Ja, jeg er gammel) [:)]

E gammel æ å..[;)] (Ka e "gammelt" i ditt tilfelle? [;)])
Savna Fraglene og Bompibjørnene æ å.

Det e ei egen gruppe på fb førr oss:
http://www.facebook.com/group.php?gid=2317577744&ref=ts [:)]

Savner "To gode naboer" jeg. [:D]

Men hva er greia med at "Jul i skomakergata" aldri skal bli sendt igjen?? (Har hørt rykter om at serien er pedagogisk ukorrekt.) [8|]

ORIGINAL: metalmom

Jeg og ungene liker bla Trond med hammeren, Øisteins blyant, Kalle og Molo, og Bjørnen i det blå huset.

drømmehagen er helldigvis ut for lenge siden!!!!

Savner sesam stasjon og fraglene.

Og de gamle julekalenderene.

Jeg savner bl.a. Lekestue, Portveien 2, og også Tøydukke Anna..
Jeg synes mye av barne-tv som er i dag er bra, blant annet de hvor barna er aktivt med når de ser.
Men Svampe-Bob har jeg aldri syntes noe godt om, og gjør det fortsatt ikke. [:'(]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Jeg synes det er MYE dårlig barne tv for tiden! Cartoon setter jeg aldri på, synes det er så mye "vold" og stygge ord inni mellom. Her sees det nok mest på Boomerang om de ser på tv, da er det stort sett Thomas Toget, Pingu og Pusur - og de synes jeg også er fine. På NRK synes jeg Sangsilla er noe skikkelig dritt [8D] Selvom barna liker det ..

Selv savner jeg Sesam Stasjon, Huset med det rare i og Dyrene fra Hjorteparken [:)] Også var det noe annet som gikk når jeg var litt større .. Det var en sånn flytende øy med aper, mamutter, og en isbjørn osv. Husker ikke hva det het, men det kunne gått nå synes jeg [:)]

Noahs dyrebare øy heter den og går på NRK for tiden den. Begynner NUH faktisk!

Den tegneserien om kroppen, husker ikke hva den het, den savner jeg.
Fragglene.
Den der papiranden kvakk.
Amalies Jul

Av gode gamle var det kun Ducktales jeg likte. Jeg var ikke glad i barnetv før heller.
Liker ikke noe av det som går nå heller, Ronja vil heller se på Disney XD enn barnetv [:)]

Portveien 2
To hus tett i tett
Kalle klovn
Fraglene
Berta

Men unga her, spes eldstemann er veldig interessert i mikkes klubbhus, fantasiens flyttefolk, dora, brannmann sam, linus i svingen, mamma mø

Yngste er veldig glad i timmy og mikkes klubbhus.

Back
Topp