Barne-tv før og nå.

Savner:
-Sesam Stasjon
-Brannmann Sam
-Postmann Pat
-Portveien 2
-Huset med det rare i
-Bompibjørnene
-Fraglene
-Carebears
-Thomas toget
-Tøydukke Anna
-Paddington
-Labbetuss
-Vi på Saltkråkan
-Emil i Lønneberget
-Pippe Langstrømpe
-LOtta i Bråkmakergata
-Madiken
-Ducktales
-Mummitrollet
-Pelle Politibil

[:D]

Guttungen ser veldig lite på tv,men han er veldig glad i Ole Brumm,Handy Manny,Mikkes Klubbhus,Jungel Hjul og Timmy Tid.

Jeg HAATER Lazy Town og Fantasiens flyttefolk[8|]

ORIGINAL: Katrineisabell

Savner:
-Sesam Stasjon
-Brannmann Sam
-Postmann Pat
-Portveien 2
-Huset med det rare i
-Bompibjørnene
-Fraglene
-Carebears
-Thomas toget
-Tøydukke Anna
-Paddington
-Labbetuss
-Vi på Saltkråkan
-Emil i Lønneberget
-Pippe Langstrømpe
-LOtta i Bråkmakergata
-Madiken
-Ducktales
-Mummitrollet
-Pelle Politibil

[:D]

Guttungen ser veldig lite på tv,men han er veldig glad i Ole Brumm,Handy Manny,Mikkes Klubbhus,Jungel Hjul og Timmy Tid.

Jeg HAATER Lazy Town og Fantasiens flyttefolk[8|]

Tror du må være ca ganske like gammel som meg (85mod)

Akkurat samme barnetv så jeg på...

ORIGINAL: MorraTeFreja

Jeg er for alltid traumatisert pga Pompel og Pilt...[X(]

Skulle likt å se de hysteriske trådene som hadde kommet her inne om de kom i reprise...
Jeg er fortsatt redd sykkelpumper....[&o]

Uffda, var skummelt syntes jeg også, men husker det som gammel barnetv.

Den serien der de har animert frukt og grønnsaker, den svaner jeg...

Jeg pleide alltid å prøve å lage en liten fugl av reddiker[8D]

Av barne-serier syns jeg faktisk det er mye fint. Hvertfall for de minste. Tenker da på Mikkes Klubbhus, Handy Manny, Timmy, Rorri osv. Jeg kjenner ikke så godt til NRK-programmene for barna for tiden.

Jeg har masse gode minner fra barnetv når jeg var liten! Flukten fra dyreskogen, Sesam stasjon osv, det var gode saker!

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: *lykkeligst*

Hva syns dere er dårligst på barne-tv nå om dagen? Og hva av gode gamle barne-tv ville dere hatt tilbake?

Jeg syns all barne-tv på onsdager er forferdelige saker, og savner Ducktales og Bompibjørnene [:D]

(Ja, jeg er gammel) [:)]
haha.. var du barn da Bompibjørnene gikk på tv? Og du kaller deg gammel???
*host* Dengang var jeg tenåring/tidlig 20 årene.

Jeg husker Lekestue jeg, og Titten Tei, og Teodor. [:D] 

elsk <3 det var barnetv det[:D]

Jeg synes det er MYE dårlig barne tv for tiden! Cartoon setter jeg aldri på, synes det er så mye "vold" og stygge ord inni mellom. Her sees det nok mest på Boomerang om de ser på tv, da er det stort sett Thomas Toget, Pingu og Pusur - og de synes jeg også er fine. På NRK synes jeg Sangsilla er noe skikkelig dritt [8D] Selvom barna liker det ..

Selv savner jeg Sesam Stasjon, Huset med det rare i og Dyrene fra Hjorteparken [:)] Også var det noe annet som gikk når jeg var litt større .. Det var en sånn flytende øy med aper, mamutter, og en isbjørn osv. Husker ikke hva det het, men det kunne gått nå synes jeg [:)]

Savner virkelig Huset med det rare i jeg! Det var jo både morsomt og lærerikt [:D]
(Pluss at jeg syntes han ene programledern var litt kjekk [8D]  )

Jeg likte Ducktales og Bompibjørnene aller best! Og jeg tror ikke jeg er så gammel[8D] Bare 23.. Så det på svensk tv da..

Ellers likte jeg sesam stasjon, vi på saltkråkan, flukten fra dyreskogen?, pippi, ol.
OG midt i smørøyet!! (er du mørkredd, asylet osv).. Vet ikke om det går under barnetv da..

Idag liker jenta vår å se på Timmy tid, ugler i mosen, lille prinsesse, Emil i lønneberget, shrek, istid. (Går mye i film)

Jeg likte aldri huset med det rare i, og idag liker jeg ikke Dora [:'(]

Smitt og Smule [:D]

ORIGINAL: Miriel

Den serien der de har animert frukt og grønnsaker, den svaner jeg...

Jeg pleide alltid å prøve å lage en liten fugl av reddiker[8D]

Åja, husker den!
Disse jungel-hjul-dyrene minner meg bittelitt om den serien, vet ikke helt hvorfor. [8D]
Husker introen var liksom ute i frukt-verdensrommet. [:D]

Snuppelure elsker barne-tv nå, så får si meg fornøyd. Men om JEG kunne fått ønskereprise:

-Portveien 2
-Attekatte Noa
-To hus tett i tett
-Professor Baltasar
-Berta
-Kalle klovn

Og det er jo ikke barne-tv, men Go' Elg og Midt i smørøyet [:D]

Eneste jeg likte å se på da jeg var lita var Ducktales. Alt annet var drit. Det er fremdeles drit. Mi liker bedre å se på Disney channels enn det som går på barne-tv.

ORIGINAL: AB

Elsket jo portveien jeg da[8D] Labbetuss, Theodor... Postman pat[:)] Berta[:D]

Samme her og tøydukke anna, oksen anton,bompibjørnene

Jeg savner Portveien, Fraglene og Teodor.
Samt Lekestue!
Synes også Bertha (maskinen) var morsomt.

Har ikke sansen for Barnas Supershow, synes det er bare bråk (men har jo selvfølgelig ikke fulgt med skikkelig heller).
Synes dog det går mye bra- som Bjørnen i det blå huset, Stor & Liten, Timmy Tid, Øisteins blyant og mye mer [:)]

Savner COLARGOL!!

Jeg eeeelsket Colargol da jeg var liten [:D]

Verste jeg vet er disse seriene der ungene skal sitte å rope til tv eller gjøre ting for å få ting til å skje - type Dora, Mikkes klubbhus ol. Og at they are talking english en gang i blandt for å irritere max [8D] Savner mye fra gammelt av, og synes barnas supershow, blir bare mye hyl og skrik og tull. Synes også at disneykanalene sender mye som rett og slett er søppel - så her i huset blir kanalene sjelden brukt...Jada jeg er sikkert sær [:D]
Synes en del av det som nå sendes mellom klokka 17.30 - 18.40 er ganske ok [:)]

ORIGINAL: Krristy

Savner dyra i hjorteparken eg [:D][:D]

Hehe huska eg synst det var litt skummelt av og til:D
Likte så godt mummidalen,sesam stasjon, osv.

Likte ikkje tøy dokka Anna! :D

ORIGINAL: Råsa Muffin

Jeg synes det er MYE dårlig barne tv for tiden! Cartoon setter jeg aldri på, synes det er så mye "vold" og stygge ord inni mellom. Her sees det nok mest på Boomerang om de ser på tv, da er det stort sett Thomas Toget, Pingu og Pusur - og de synes jeg også er fine. På NRK synes jeg Sangsilla er noe skikkelig dritt [8D] Selvom barna liker det ..

Selv savner jeg Sesam Stasjon, Huset med det rare i og Dyrene fra Hjorteparken [:)] Også var det noe annet som gikk når jeg var litt større .. Det var en sånn flytende øy med aper, mamutter, og en isbjørn osv. Husker ikke hva det het, men det kunne gått nå synes jeg [:)]

Het det Noahs dyrebare øy????

Back
Topp