Barne-tv før og nå.

*lykkeligst*

Forumet er livet
Hva syns dere er dårligst på barne-tv nå om dagen? Og hva av gode gamle barne-tv ville dere hatt tilbake?

Jeg syns all barne-tv på onsdager er forferdelige saker, og savner Ducktales og Bompibjørnene [:D]

(Ja, jeg er gammel) [:)]

liker nrk sitt barne-tv... ellers er det mye som suger lut.

Savner: sesam stasjon-pippi langstrømpe-noddy-postmann pat-fragglene-han gutten som drømmer seg bort når han leker med lego,husker ikke hva den serien het for noe.

Savner dyra i hjorteparken eg [:D][:D]

ORIGINAL: Krristy

Går ikke den avogtil da, føler ikke det er så lenge siden hvertfall.

Sangsilla og Underbuksepiratene er bare olster synes jeg.

Men jeg (og ungene) liker Gjett med Jess, Nysjerrige Nils, Barnas Supershow, Rorri Racerbil, Zigge, Timmy Tid og sikkert masse ant jeg ikke kommer på.

Ducktales og bombibjørnene er jo KNALL!! [:D]
Jeg vet ærlig talt ikke hva som går på barnetv nå, vi ser ikke på barnetv, bare film.
Av og til er det litt Playhouse. Syns jo mye av det som går der er noe dritt, men snuppa liker det jo så det er vel det som teller.

Akkurat nå sitter frøkna og ser på Noddy, sånn Noddy som gikk på tv da jeg var lita, med den kooselige introen, gamle dukkefilmen. [:)] Det er fint å se at hun liker det like godt som den nye digitale Noddy med slitsom intro. [8D]

Last edited:
ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: *lykkeligst*

Hva syns dere er dårligst på barne-tv nå om dagen? Og hva av gode gamle barne-tv ville dere hatt tilbake?

Jeg syns all barne-tv på onsdager er forferdelige saker, og savner Ducktales og Bompibjørnene [:D]

haha.. var du barn da Bompibjørnene gikk på tv? Og du kaller deg gammel???
*host* Dengang var jeg tenåring/tidlig 20 årene.

Jeg husker Lekestue jeg, og Titten Tei, og Teodor. [:D] 

JIPPI! Da er jeg ikke så gammel som jeg trodde [:D] Husker vagt lekestue og det der jeg å, men det er virkelig Bompibjørnene som har satt seg. Jeg elska Bompibjørnene [:)]

JIPPI! Da er jeg ikke så gammel som jeg trodde [:D] Husker vagt lekestue og det der jeg å, men det er virkelig Bompibjørnene som har satt seg. Jeg elska Bompibjørnene [:)]

Det er vel for upedagogisk til å gå på tv nå. [8D]

Jeg var veldig fan av Flukten fra Dyreparken og Dyra i Hjorteparken, men det var jo egentlig masse drap og vold i når man tenker over det, så det kommer neppe tilbake. [;)]
Og noe av det koseligste var den Beatrix Potter-serien, med Peter Rabbit og alt det.

Og det samme sier sikkert våre barn om barneTV når de selv får barn....

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Og det samme sier sikkert våre barn om barneTV når de selv får barn....

Helt sikkert! [;)]

Portveien 2, Fragglene, Bompibjørnene og Labbetuss :)

Barnas supershow er noe av det verste som går på tv!.... Jeg ser det fra voksen-perspektiv nå da, men det lærer jo kun barna å gjøre alt vi ikke fikk lov til når vi var på den alderen, og bare tull.. [:'(]

DORA KAN BRENNE!!!!

Jeg savner også Ducktales og Bombibjørnene...og huset med det rare i....
Og jeg var AKKURAT gammel nok til å huske Pernille og Mr.Nelson...[:)]
Og Tøydukke Anna

Elsket jo portveien jeg da[8D] Labbetuss, Theodor... Postman pat[:)] Berta[:D]

ORIGINAL: AB

Elsket jo portveien jeg da[8D] Labbetuss, Theodor... Postman pat[:)] Berta[:D]

Sign! [:)]

Også bombibjørnene og sesam stasjon [:)]

ORIGINAL: sneipen peipen

DORA KAN BRENNE!!!!

Ungene her elsker det...

ORIGINAL: Krristy

Jeg NEKTA og se på den når jeg var liten for av og til døde det dyr, og jeg begynte ALLTID og gråte![8D]

Ellers savner jeg midt i smørøyet og asylet, portveien 2 og huset med det rare i![8|]

Colargol, Pompel og Pilt, Romlingane og Maiken jenta fra verdensrommet + mange andre barnetv[:)]

Back
Topp