Barnashus

Jeg har aldri hatt dårlig erfaring på Alna, og på Sandvika traff vi en kjempekoselig mann som hjalp oss med bilstolen vi ikke hadde kjøpt der.

Dere som er misfornøyd kan jo skrive det på Barnas Hus sin side på Facebook, så kanskje noe blir gjort. :)

Har aldri opplevd god service heller (Barnas Hus Sørlandsparken).

Labambie skrev:
Den på Strømmen er elendig. Der trenger de både serviceopplæring og smilekurs. Makan til arroganse har jeg aldri vært med på hverken før eller siden. (Lang historie)

Den på Alna er samme greia føler jeg. Der har jeg også vært vitne til at en av de ansatte kjefta åpenlyst på ei som var under opplæring foran en haug med kunder.

Helt enig med deg, den på Strømmen er full av frekke ansatte med dårlig holdning :/

Labambie skrev:
Den på Strømmen er elendig. Der trenger de både serviceopplæring og smilekurs. Makan til arroganse har jeg aldri vært med på hverken før eller siden. (Lang historie)

Den på Alna er samme greia føler jeg. Der har jeg også vært vitne til at en av de ansatte kjefta åpenlyst på ei som var under opplæring foran en haug med kunder.

Og det er faktisk ingen av de jeg har møtt der som vet noe som helst.

Frøken Plaske skrev:

Labambie skrev:

Helt enig med deg, den på Strømmen er full av frekke ansatte med dårlig holdning :/

Helt enige med dere :-D

lnie skrev:

Frøken Plaske skrev:

Labambie skrev:

Helt enige med dere :-D

Jeg har fått god hjelp da jeg hadde problemer med vognen vår på Barnas Hus Strømmen i allefall

DenicaD skrev:

synes egentlig barnas hus suuger.. de har null peiling på kundeservice. Og har virkelig virkelig ikke peiling på bilseter..!

Men de har mye bra tilbud, og bra varer...

samme her...

som den første i denne tråden kan jeg si at jeg har handlet mye på barnas hus (tromsø) og alltid fått den hjelpen jeg trengte, og hyggelige ansatte. De er raske med å komme å spørre om jeg trenger hjelp.
I tillegg har jeg vært innom der hver gang jeg har hatt bilstolene ute av bilen for å spørre om de kan sjekke at de er riktig satt inn igjen, og har alltid fått hjelp :)

Jeg har handlet litt på Barnas Hus på Lade og litt mer på Tiller (Trondheim). Her har vi ikke så mange alternativer, bare Bebito, men de er svindyre.
Min personlige erfaring er at Lade suger, og Tiller er veldig bra så lenge man treffer på de som jobber der fast/mest. Jeg har vært der en del på dagtid i ukedagene og da har jeg fått kjempebra service. Men de gangene vi har ramla innom i helger har det vært heller dårlig. Regner med helgehjelp, tilkallingsvakter o.l ikke får så avansert opplæring hverken i service eller om produktene de selger. Hadde vi hatt andre ok alternativer hadde jeg heller handla der. 

Synes servicen på barnas hus her i kr.sand er helt elendig. Hater å handle der, men må til tider.

Jeg synes også det er elendig service på barnashus, vi var der å så på vogn, jeg så yr og gledet meg, kul på magen og alt, det var på kvelden, nestne ingen i butikken, vi sto å fikla med vogna, måtte selv ta den ned fra et podie, vi fikla og ruvla, tok ut baggen for å se på den å sette opp sportsvogna, det skjønte vi ikke noe av når vi skulle ta ned ryggen så vi bare la fra oss alt hehe

Så da får de bare rydde etter oss, kom vi til kassa sto det tre stk å prisa samme esken med varer og skravla...
greit å ha det koselig på jobb, men de tapte et stort kjøp på oss da!!
dette var på alnabru...

jeg synes også det er dyrt der, jeg handler nå alt på barnevognhuset rudo, de på grønnland er så flink og hyggelige :)

Oktobersol skrev:
Vi har neppe hvert uheldige, av erfaring kan jeg si det. Var og innom bh på tiller, der var vi i 20 min å så på trille, tre ansatte på jobb, to å kundet i butikk pluss oss, tre ansatte på jobb. En fikk hjelp, en sto i kassen og gjorde ingen ting og en hang opp litt varer. Ingen spørsmål om vi ville ha hjelp!!

Gikk selv der i 1 time med stor mage og kikket på vogner...

og de var 3-4 på jobb, og jeg var eneste i butikken... ikke EN av de kikket min vei engang! så jeg handlet vogn et annet sted.!

Fantastisk at de får fortsette med denne type service rundt omkring i landet.. At ikke folk sender klager oftere!

Barnashus Haugesund er elendig! For og si det mildt!! 
Dårlig kunnskap, ingen hjelp og få(om du får hjelp så vet de ikke).  Aldri varer inne, og om de bestiller varer til deg så må du vente i en evighet. Og når du får varen er det enten feil farge,feil størrelse etc.. 

De monterte bilstol for snuppa (bilstol nr to), den monterte de feil. Gikk jo såklart igjennom bilstolen etter montering, og det var heeeeelt feil. Litt skummelt og tenke på at de som jobber i en butikk som selger bilstoler ikke kan montere de en gang!

Jepp, bor i Haugesund og kjører heller til Ølen (mamma mia), en time unna. Mye bedre service og de kan faktisk noe!!!

Sign. Tønsbergs Barnas hus er elendig på service. 

Jeg skulle kjøpe sete nr 2, Be safe izi combi.Jeg måtte etter en stund gå bort til kassa å spørre om en av de kunne hjelpe meg litt. INGEN av de 3 som stod bak kassa gjorde noe annet enn å prate med hverandre. Etter å ha snakket med en litt små gretten dame kjøpte jeg setet jeg ville ha.

Jeg spurte om en av de kunne vært så snill og hjelpe meg å feste setet i bilen min, så jeg fikk se at jeg gjorde det rett. Det kunne hun ikke gjøre, fordi de ville selv at kundene skulle feste setet i bilen så de visste hvordan de gjorde det. Men etter mye om og men så kunne hun vise meg det i butikken på ett bilsete de hadde der. 

Så gikk jeg ut i bilen og skulle prøve det her selv. Jeg tror jeg holdt på i 3 kvarter i 15 minus grader! Jeg prøvde flere forskjellige metoder som det stod anvist i bruksanvisningen. Men til ingen nytte.

Jeg kviet meg litt for å gå inn å høre om de nok en gang kunne hjelpe meg.

Det kom ut en ung jente og prøvde å kikke litt i brosjyren, men hun visste ikke. Hun foreslo jeg bare skulle prøve å feste den så godt jeg kunne, og at det nok holdt! Hva i alle dager!!!??

Jeg sa at jeg ville være sikker på at jeg fraktet barnet mitt trygt, og at jeg gjerne ville snakke med en annen som hadde gjort det her før. Og etter en halvtimes tid kom en dame ut og hjalp meg.

Vi fikk det til til slutt da, men kundeservice er ett fremmedord for Bh i tbg!!!

Tanketrollet skrev:

Sukkertopp skrev:

LilleLavendel skrev:
Barnas Hus Tønsberg er helt HÅPLØSE på service. Har hatt så mye surr og saker med de at det er helt latterlig. Det har endt opp med at Barnas Hus Nordås (Bergen) har tatt min side og fikset opp i det. Derfor har jeg KJEMPEGOD erfaring med Nordås, og helt elendig erfaring med Tønsberg. Nesten rart Tønsberg får styre på som de gjør. Nordås sa faktisk selv at de var oppgitt over dette..

Sign. Null service, og null kunnskaper om det de selger enten det er småvarer, vogner eller bilseter, og dyrere priser enn de andre babybutikkene i området.

Jeg har gitt opp barnas hus helt, og handler heller på reflex eller babycare. Begge er billigere, vet hva de selger, og med høflige ansatte som hjelper med å bestille det de ikke har.

Har bare god erfaring med de jeg.... Tydelig forskjell på hvem som er på jobb.

Har vært der ørten ganger, jeg. Men aldri vært fornøyd med servicen, eller fått noen form for det egentlig i det hele tatt!

jeg var innom på barnas hus på ullevål, det var litt av en opplevelse.
jeg var også gravid å gikk rundt å kikka. Etter ca 2 min begynte telefonen på skranken å ringe, men hun som var på jobb var opptatt med å følge etter meg å ikke spørre om jeg ville ha hjelp, men fotfølge meg!
hun ble tilslutt lei av å høre på telefonen som ringte så hun gikk bort å løfta opp røret for å legge det rett på igjen!! emoticon det begynte å ringe igjen, men det dreit hun i!
gammal kjerring som ihvertfall ikke ville være på jobb!
så kom hun etter meg igjen, hun ga seg ikke før en dame måtte spør om hun jobbet der å om hun kunne hjelpe...
jeg ble helt paff..

Har sluttet å handle på barnas hus. Elendig service og sure og uengasjerte ansatte. Hvertfall i Tromsø. 

Handlet på tiller og lade (trheim) og jeg må si de virker likegyldige til kundene enkelte av de.
Aldri at de kommer bort og spør om man trenger hjelp.
Når jeg kommer bort til kassen og skal kjøpe noe må JEG ta kontakt.
Mulig jeg bare har vært uheldig, men det er min erfaring.
Nei, stoler IKKE på kompetansen til de som jobber der, jeg ville aldri gått dit og bedt de anbefale meg et produkt. Da undersøker jeg heller selv først. For jeg kan lett handle der, de får bare være så lite kundevennlige de vil...

Har vært endel på Barnas Hus i løpet av de siste årene. Best service har jeg fått på Sandvika. Men der har vi også måttet mase endel(virker som om det generelt er normen).
Det er omtrent umulig å komme igjennom på telefonen, men mail, det gikk.

Ellers, de gangene jeg har vært på Strømmen og Alna har jeg fått god hjelp om jeg har trengt det, og de har henvendt seg til meg og spurt om jeg trenger noe hjelp.

Så har vel bare vært heldig jeg.. 

Back
Topp