Sign. Tønsbergs Barnas hus er elendig på service.
Jeg skulle kjøpe sete nr 2, Be safe izi combi.Jeg måtte etter en stund gå bort til kassa å spørre om en av de kunne hjelpe meg litt. INGEN av de 3 som stod bak kassa gjorde noe annet enn å prate med hverandre. Etter å ha snakket med en litt små gretten dame kjøpte jeg setet jeg ville ha.
Jeg spurte om en av de kunne vært så snill og hjelpe meg å feste setet i bilen min, så jeg fikk se at jeg gjorde det rett. Det kunne hun ikke gjøre, fordi de ville selv at kundene skulle feste setet i bilen så de visste hvordan de gjorde det. Men etter mye om og men så kunne hun vise meg det i butikken på ett bilsete de hadde der.
Så gikk jeg ut i bilen og skulle prøve det her selv. Jeg tror jeg holdt på i 3 kvarter i 15 minus grader! Jeg prøvde flere forskjellige metoder som det stod anvist i bruksanvisningen. Men til ingen nytte.
Jeg kviet meg litt for å gå inn å høre om de nok en gang kunne hjelpe meg.
Det kom ut en ung jente og prøvde å kikke litt i brosjyren, men hun visste ikke. Hun foreslo jeg bare skulle prøve å feste den så godt jeg kunne, og at det nok holdt! Hva i alle dager!!!??
Jeg sa at jeg ville være sikker på at jeg fraktet barnet mitt trygt, og at jeg gjerne ville snakke med en annen som hadde gjort det her før. Og etter en halvtimes tid kom en dame ut og hjalp meg.
Vi fikk det til til slutt da, men kundeservice er ett fremmedord for Bh i tbg!!!