Barnashus

Jeg har ingen positive opplevelser fra butikken her jeg bor, dessverre. Ei jeg kjenner begynte der for ei stund siden så kommer nok bare til å gå når hun er på jobb hvis jeg skal innom.

Hvis jeg er på Barnas Hus, så er det på Alnabru i Oslo.. god service der i alle fall Har bare positive opplevelser

Jeg har ikke opplevd servicen som dårlig, men kunnskapene til de som jobber der kan vel heller diskuteres........

Labambie skrev:
Den på Strømmen er elendig. Der trenger de både serviceopplæring og smilekurs. Makan til arroganse har jeg aldri vært med på hverken før eller siden. (Lang historie)

Den på Alna er samme greia føler jeg. Der har jeg også vært vitne til at en av de ansatte kjefta åpenlyst på ei som var under opplæring foran en haug med kunder.

Helt enig.
På begge stedene må man selv gå bort til kassa (der de ansatte som regel bare står å henger) for å spørre om hjelp, og da bare ser de rart på hverandre(og kunden). Akkurat som om ingen harså veldig lyst til å hverken hjelpe deg eller å idet hele tatt snakke med deg.

For å si det sånn: Babyshop har fått mye penger fra oss, som egentlig var tilltenkt Barnas hus...

Liahra skrev:
Har aldri opplevd god service heller (Barnas Hus Sørlandsparken).

Liahra skrev:
Har aldri opplevd god service heller (Barnas Hus Sørlandsparken).

Vi har kjøpt en hel den på barnas hus -forus... har hatt gid service hver gang, helt til tirsdag denne uken...

da kom jeg inn og skulle kjøpe juniorseng til mini på 2 år, me han på slep. Går og plukker ut den jeg vil ha, prøver å finne ansatte, men di var forduftet hele gjengen.. gikk til infodisken, vi var 3 stk som sto i kø, (jeg med 15kg gutt på armen, og 2 HØYgravide damer) ingenting skjedde, da ble jeg så full av sinne at jeg gokk rett til kassa, og sa at jeg skal ha den og den senga, FINN!! og send en annen til info disken...

Ho sendte ei på lageret, men tok 15 (!!) min før senga kom ut derfra.. så ble det avsluttet med laaang kø i kassa!

magisk!

Har bare møtt hyggelige folk hver gang jeg har handlet på barnas hus, er ikke der så ofte så kanskje derfor jeg ikke har opplevd noe negativt der

Ikke mye positivt å si om Barnas Hus Tiller/ Lade ihvertfall. Forferdelig dårlig service!

Bestilte ei vugge på Tiller før minstemann kom til, ringte en 2-3 ganger, og jeg fikk beskjed om at den ble sendt fra produsent da og da. Og den siste gangen jeg ringte å maste, så fikk jeg plutselig beskjed om at de ikke fikk vugga lell, fordi de ikke fikk bestilt bare en av den, men måtte bestille så og så mange.
Javel... Jeg ble pist for å si det sånn!

Så Barnas Hus er greit hvis du vet hva du skal ha, ikke trenger noe hjelp, og de har det du skal ha liggende fremme, eneste kontakten du må ha med betjeningen er å betale. Trenger man litt service, så er det bare å gi opp!

HELDIGVIS  så har vi bebito som selger Emmaljunga, å ikke Barnas Hus! Jeg forguder jentene på bebito, de er rett og slett fantastiske :D

Jeg har opplevd akkurat det omvendte på Barnas Hus Åsane. Der kom jeg inn med en vogn jeg hadde kjøpt brukt, og som ikke kunne være kjøpt der. De hjalp meg og smurte festene og fant ut av det sånn at jeg kunne bruke vognen. Har også fått masse hjelp der når jeg trengte bilsete til min bilsyke 4-åring som trengte fremovervendt, men ikke var mer enn 13 kg... Jeg handler gjerne der!

Har handlet en del der (Krokstadelva) siden det er en av de nærmeste og største barnebutikkene. Men nå gidder vi ikke mere. To eksempler: kjøpte stelleveske der før jenta vår blei født, ville ha en enkel og grei (og kanskje litt billig) veske - fant en i hylla som passet oss men det sto ikke pris. Tok den med til kassa, etter MYE leiting fant hu i kassa prisen 599. Ok, litt dyrere enn jeg forventet - men greit. Men når vi kom hjem ante jeg at noe var feil siden jeg så på kvitteringen at det sto et helt annet merkenavn. Sjekket på nett, stelleveska kostet egentlig 299! Gikk tilbake, fikk selvsagt pengene igjen - men ikke et beklager eller NOE i den duren. Kanskje ikke så big deal, men jeg var gravid :)  Så var vi der for ikke så lenge siden, spurte etter en vare som jeg trodde de hadde. Joda, den hadde de, lå på lageret - så om vi kom tilbake om 3 uker hadde de nok pakka den ut!! Ok, takk for oss sa vi da...

har nok ikke det. Vi var der i går :P Servicen vi fikk var sånn bob-bob.. først virket hun ganske sur og grinete, men med en gang eg såg på en dyrere vogn ble det bedre

Sinikka skrev:

Jeg har handlet litt på Barnas Hus på Lade og litt mer på Tiller (Trondheim). Her har vi ikke så mange alternativer, bare Bebito, men de er svindyre.
Min personlige erfaring er at Lade suger, og Tiller er veldig bra så lenge man treffer på de som jobber der fast/mest. Jeg har vært der en del på dagtid i ukedagene og da har jeg fått kjempebra service. Men de gangene vi har ramla innom i helger har det vært heller dårlig. Regner med helgehjelp, tilkallingsvakter o.l ikke får så avansert opplæring hverken i service eller om produktene de selger. Hadde vi hatt andre ok alternativer hadde jeg heller handla der. 

Veldig enig med deg i alt BH på Tiller er et bedre alternativ enn BH Lade.

Belkin skrev:
Har handlet en del der (Krokstadelva) siden det er en av de nærmeste og største barnebutikkene. Men nå gidder vi ikke mere. To eksempler: kjøpte stelleveske der før jenta vår blei født, ville ha en enkel og grei (og kanskje litt billig) veske - fant en i hylla som passet oss men det sto ikke pris. Tok den med til kassa, etter MYE leiting fant hu i kassa prisen 599. Ok, litt dyrere enn jeg forventet - men greit. Men når vi kom hjem ante jeg at noe var feil siden jeg så på kvitteringen at det sto et helt annet merkenavn. Sjekket på nett, stelleveska kostet egentlig 299! Gikk tilbake, fikk selvsagt pengene igjen - men ikke et beklager eller NOE i den duren. Kanskje ikke så big deal, men jeg var gravid :)  Så var vi der for ikke så lenge siden, spurte etter en vare som jeg trodde de hadde. Joda, den hadde de, lå på lageret - så om vi kom tilbake om 3 uker hadde de nok pakka den ut!! Ok, takk for oss sa vi da...

Har også vært en del innom Krokstadelva. Syns ikke det er noe god service der. Føler man må gå etter de som jobber der for å få hjelp. Nå har Baby Shop åpnet på Gulskogen, så da kommer vi til å dra dit i stedet :) Der kommer de i såfall og spør om det er noe man lurer på

Har bare fått god hjelp på bh jeg. Og har vært hos flere. Kunnskapsnivået til de på bilstol har også vært flott, og de har vært med å hjulpet oss med montering og alt. Vet ikke helt hvordan det er med dere men jeg hadde aldri hengt mer enn noen minutter i vogn eller bilstolavdeling før jeg hadde gått på jakt etter hjelp. Hadde iallefall ikke venta i en time på at noen skulle oppdage meg.

Jeg og mannen var faktisk på Barnas Hus (i Haugesund) for første gang idag, og da snakket vi om at vi ikke var nevneverdig imponert over servicen. Det var mange på jobb og få kunder, men ikke en kjeft hilste på oss eller spurte om vi trengte hjelp. Nå er det ikke krise at de ikke kom styrtende for å hjelpe, jeg synes det er greit å titte litt selv om helelr spør om jeg trenger noe. Synes likevel det bør kunne forventes å få ethei eller et smil når man kommer inn i butikken, i det minste.

I tillegg overhørte jeg en av de ansatte som skulle senge bilsete til et par. Han var, om ikke direkte uhøflig, ganske småkvepsete ( i mangel på et bedre ord) og nesten nedlatende da han svarte på spørsmålene deres om andre seter enn de han prøvde å selge dem.

Vi er ikke imponerte og siden vi har andre alternativer handler vi heller utstyr et annet sted.

Jeg og mannen var faktisk på Barnas Hus (i Haugesund) for første gang idag, og da snakket vi om at vi ikke var nevneverdig imponert over servicen. Det var mange på jobb og få kunder, men ikke en kjeft hilste på oss eller spurte om vi trengte hjelp. Nå er det ikke krise at de ikke kom styrtende for å hjelpe, jeg synes det er greit å titte litt selv og heller spør om jeg trenger noe. Synes likevel det bør kunne forventes å få et hei eller et smil når man kommer inn i butikken, i det minste.

I tillegg overhørte jeg en av de ansatte som skulle senge bilsete til et par. Han var, om ikke direkte uhøflig, ganske småkvepsete ( i mangel på et bedre ord) og nesten nedlatende da han svarte på spørsmålene deres om andre seter enn de han prøvde å selge dem.

Vi er ikke imponerte og siden vi har andre alternativer handler vi heller utstyr et annet sted.

Back
Topp