Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den på Strømmen er elendig. Der trenger de både serviceopplæring og smilekurs. Makan til arroganse har jeg aldri vært med på hverken før eller siden. (Lang historie)Labambie skrev:
Den på Alna er samme greia føler jeg. Der har jeg også vært vitne til at en av de ansatte kjefta åpenlyst på ei som var under opplæring foran en haug med kunder.
Har aldri opplevd god service heller (Barnas Hus Sørlandsparken).Liahra skrev:
Sinikka skrev:Jeg har handlet litt på Barnas Hus på Lade og litt mer på Tiller (Trondheim). Her har vi ikke så mange alternativer, bare Bebito, men de er svindyre.
Min personlige erfaring er at Lade suger, og Tiller er veldig bra så lenge man treffer på de som jobber der fast/mest. Jeg har vært der en del på dagtid i ukedagene og da har jeg fått kjempebra service. Men de gangene vi har ramla innom i helger har det vært heller dårlig. Regner med helgehjelp, tilkallingsvakter o.l ikke får så avansert opplæring hverken i service eller om produktene de selger. Hadde vi hatt andre ok alternativer hadde jeg heller handla der.
Har handlet en del der (Krokstadelva) siden det er en av de nærmeste og største barnebutikkene. Men nå gidder vi ikke mere. To eksempler: kjøpte stelleveske der før jenta vår blei født, ville ha en enkel og grei (og kanskje litt billig) veske - fant en i hylla som passet oss men det sto ikke pris. Tok den med til kassa, etter MYE leiting fant hu i kassa prisen 599. Ok, litt dyrere enn jeg forventet - men greit. Men når vi kom hjem ante jeg at noe var feil siden jeg så på kvitteringen at det sto et helt annet merkenavn. Sjekket på nett, stelleveska kostet egentlig 299! Gikk tilbake, fikk selvsagt pengene igjen - men ikke et beklager eller NOE i den duren. Kanskje ikke så big deal, men jeg var gravid :) Så var vi der for ikke så lenge siden, spurte etter en vare som jeg trodde de hadde. Joda, den hadde de, lå på lageret - så om vi kom tilbake om 3 uker hadde de nok pakka den ut!! Ok, takk for oss sa vi da...Belkin skrev: