Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHer er det alt med måte. Han får servert det vi spiser, og vi spiser sunt og variert. Han er ingen storspiser, men vi stresser ikke noe med det. Snop og brus får han i helgene, men mest når vi er på besøk. Jeg hadde som mål før å holde han unna alt sånn, men det gikk overMin erfaring er at de som har det kjempestrengt når det gjelder snop og brus, blir helt desperate når det serveres slike ting utenfor hjemmet.
Enig! Også synes jeg det er viktig å lære dem at vi kan kose oss uten å dytte ting i munnen..Og her kan dessert være et eple, så dessert er ikke = søtsaker her i gården. Det syns jeg er greit å lære barna!
Saft uten sukker da? Ellers kan du jo like gjerne drikke brus.Vi prøver å legge om kosten vår da jeg ammer og vi seriøst trenger nye rutiner
Vi har droppa alle søtsaker. Trav det frem på lørdager brus er borte nå er det bare saft i helgene![]()
Nei kan ikke drikke brus pga kulsyre og ammingenSaft uten sukker da? Ellers kan du jo like gjerne drikke brus.![]()
Åja skjønner. Da misforstod jeg.Nei kan ikke drikke brus pga kulsyre og ammingen
Å noe unner vi oss på lørdag. Skal ikke bli nazi på sukker. Er ikke sunt det heller da det kan slå ut feil i forhold til barnet i senere tid.
Saft uten sukker er også full av usunt stoffer som IKKE er bra for kroppen i lengden
Åja skjønner. Da misforstod jeg.
Helt enig i det. Jeg drikker/spiser ikke light produkter.
Kullsyre påvirker heldigvis ikke ammingen, så det kan du bare kose deg med.Nei kan ikke drikke brus pga kulsyre og ammingen
Å noe unner vi oss på lørdag. Skal ikke bli nazi på sukker. Er ikke sunt det heller da det kan slå ut feil i forhold til barnet i senere tid.
Saft uten sukker er også full av usunt stoffer som IKKE er bra for kroppen i lengden
Fun light med stevia har kommet nå, og den var faktisk godNei kan ikke drikke brus pga kulsyre og ammingen