Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjørte forbi Kalbakken her i forrige uke, var derNå blir jeg bare mer og mer forvirret. Har prøvd å Google meg frem. Men hvor i Norge fins det nå outlet butikker? Fins den på furuset enda?
Kjørte forbi Kalbakken her i forrige uke, var der![]()
Kalbakken vet jeg har, eller i hvert fall rett før jul. Har ikke hørt noe om at den på Furuset er lagt ned, men igjen, der har jeg ikke vært på et halvt år kanskje![]()
Kalbakken har en.
Den i Drammen er vel lagt ned
Er 100% sikker på Kalbakken. Aldri vært innom, men farmor bor der. Så er der ganske ofte og har sett det er åpent![]()
Men den på kaldbakken, den var jo stengt... Er den kommet tilbake da?
Var på furuset forrige uke. Veldig utplukket og dårlig utvalg.Lurte på det samme som Emiliemor, så fint du hadde oppdatert her
Noen som har vært innom den på Kalbakken i det siste, evt. den på Furuset? Tenkte å se etter vinterklær (vinterdress m.m.) til neste år...
Furuset er dårlig!Lurte på det samme som Emiliemor, så fint du hadde oppdatert her
Noen som har vært innom den på Kalbakken i det siste, evt. den på Furuset? Tenkte å se etter vinterklær (vinterdress m.m.) til neste år...
Det var liksom det jeg leste på Facebook siden at den var flyttet til Drammen og at siste dag var 1. November.