Barnas hus outlet.

Emiliemor

Gift med forumet
Nå blir jeg bare mer og mer forvirret. Har prøvd å Google meg frem. Men hvor i Norge fins det nå outlet butikker? Fins den på furuset enda?

Kalbakken vet jeg har, eller i hvert fall rett før jul. Har ikke hørt noe om at den på Furuset er lagt ned, men igjen, der har jeg ikke vært på et halvt år kanskje :)

Er 100% sikker på Kalbakken. Aldri vært innom, men farmor bor der. Så er der ganske ofte og har sett det er åpent :)

Er det vits å ta en tur gjennom outhlet på Kalbakken eller ikke? Mtp. klær for nyfødt eller det er bare bortkastet tid?

Ja den på furuset er mer som en vanlig butikk med rabatterte priser, og eksisterer enda :)

Lurte på det samme som Emiliemor, så fint du hadde oppdatert her :)
Noen som har vært innom den på Kalbakken i det siste, evt. den på Furuset? Tenkte å se etter vinterklær (vinterdress m.m.) til neste år...

Noen som har vært innom den på Kalbakken i det siste, evt. den på Furuset? Tenkte å se etter vinterklær (vinterdress m.m.) til neste år...
Var på furuset forrige uke. Veldig utplukket og dårlig utvalg.

Furuset er dårlig!

Back
Topp