Barn uten kveldsuro?

Bergen05072016

Blir kjent med forumet
Januarlykke 2020
Hei jeg er gravid med 3. mann nå Førstemann hadde kolikk og 2. Mann en del kveldsuro. Nå lurer jeg jo fælt på hvordan det nye livet med 3 barn blir. I den forbindelse lurer jeg på om det finnes barn uten kveldsuro?
 
Jeg håper de finnes, og jeg ønsker meg en sånn:hilarious:

Lillemann har ikke vært så ille da. Men har hatt 1-1,5 time hver eneste kveld fra ca 1 mnd til 4 mnd. Nå fra 6 mnd har han heller begynt å tulle om natta. Håper det gir seg når tennene kommer ordentlig igjennom:hungover:
 
Ja, jeg hadde en uten kveldsuro. Ammet kanskje bittelitt tettere enn på dagtid, men måtte ikke bysse og bære rundt eller sitte konstant ute med puppen. :) Veldig enkel fyr med godt sovehjerte.
 
Hei jeg er gravid med 3. mann nå Førstemann hadde kolikk og 2. Mann en del kveldsuro. Nå lurer jeg jo fælt på hvordan det nye livet med 3 barn blir. I den forbindelse lurer jeg på om det finnes barn uten kveldsuro?

Vi har aldri hatt det. Har ikke hatt sovebaby altså, han er 16mnd og sover av og til gjennom natta, men det er ekstremt ustabilt. Men vi har aldri hatt sammenhengende uro/gråt på kvelden. Ja, måtte løpe inn og ut av soverommet etter han hadde lagt seg i 20tiden fordi han sov urolig uten meg de første 4-5 mnd, men da roet han se når noen lå ved siden av og holdt på han. Så vil ikke beskrive det helt som kveldsuro.
 
Vi har fikk en sånn i fjor :) var noe uro innimellom, men veldig sjeldent :)
 
Har en søster som har ei jente som aldri klager. Ikke grein hun ikke maset hun eller noe. Nå har hun fått ei jente til. Hun lager mer lyd men jeg ville fremdeles hevet henne i kategorien engel baby. Men mine var ikke sånn.
Så de finnes. Tror bare at de er veldig skjeldne på nivå med enhjørning. Klarer ikke helt å Teo at de finnes.
 
Med forrige baby leste jeg en artikkel om kveldsuro rett etter han var født.
Og der sto det mye om at dette kunne skyldes overstimulering, at de var overtrøtt, osv.
Så jeg bestemte meg for å forsøke å legge han for natta før denne uroen vanligvis tok seg opp.
Og allerede første kvelden var det anderledes.
Han ble lagt kl 19 og det gikk over all forventning. Måtte såklart inn og amme ganske ofte enkelte kvelder. Men nesten all gråt/byssing/bæring som vi tidligere hadde om kvelden ble borte etter dette.
Så jeg blir å teste litt det samme når lillesøster kommer.
 
Ingen kveldsuro her, men fra fem mnd ble det endring i nattesøvn. Har siden (8 mnd nå) våknet hver tredje time omtrent og er veldig aktiv når hun sover.
 
Vi hadde en del uro rundt 4 mnd men vi begynte å legge tidligere. Fra 18 tiden i starten og han sov så mye bedre. Vi fikk "svi" ved at han stod opp tiiidlig men vi tar heller det enn den forferdelige uroen på kvelden.. Håper dere finne ut av det.
 
Back
Topp