Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hva er egentlig vitsen med å ha armeringer på de små? Og hva mener du med "tar ingen sjangser!"? Mener du at det er tryggere for de små å ha på armeringer?Har aldri sett små unger uten ringer heller jeg da, om det er i Syden, pirbadet eller på stranda her.
Falsk trygghet?? Seriøst for noe tull! Er aldri mer enn en halv meter fra henne i vannet og har bestandig øynene på henne. Kunne aldri falt meg inn å snu ryggen fra henne selv med armringer på!!
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Forskjell på Strand/pirbad/syden og ett lite barnebasseng da..Har aldri sett små unger uten ringer heller jeg da, om det er i Syden, pirbadet eller på stranda her.
Falsk trygghet?? Seriøst for noe tull! Er aldri mer enn en halv meter fra henne i vannet og har bestandig øynene på henne. Kunne aldri falt meg inn å snu ryggen fra henne selv med armringer på!!
Hvorfor må jeg forsvare det egentlig? Som noen over sier, hvorfor la vær.... Er ikke sånn at hun går rundt med ringene, tar de jo av og på. Og til mitt forsvar, jeg trodde faktisk det var VANLIG! Og ser fortsatt på det som vanlig... Mer behagelig for jenta også at vi ikke må tviholder på henne når vi bader i havet på 1, 2 m dyp.Men hva er egentlig vitsen med å ha armeringer på de små? Og hva mener du med "tar ingen sjangser!"? Mener du at det er tryggere for de små å ha på armeringer?
Nå var det jo snakk om babybasseng da. Blir jo noe helt annet på over en meters dybdeHvorfor må jeg forsvare det egentlig? Som noen over sier, hvorfor la vær.... Er ikke sånn at hun går rundt med ringene, tar de jo av og på. Og til mitt forsvar, jeg trodde faktisk det var VANLIG! Og ser fortsatt på det som vanlig... Mer behagelig for jenta også at vi ikke må tviholder på henne når vi bader i havet på 1, 2 m dyp.
Snakket ikke om barnebasseng, så var jo helt idiotisk av meg å svare, beklagervet selv at det er håpløst å holde seg kun til babybassenget som er 20 cm dypt....
Hvorfor må jeg forsvare det egentlig? Som noen over sier, hvorfor la vær.... Er ikke sånn at hun går rundt med ringene, tar de jo av og på. Og til mitt forsvar, jeg trodde faktisk det var VANLIG! Og ser fortsatt på det som vanlig... Mer behagelig for jenta også at vi ikke må tviholder på henne når vi bader i havet på 1, 2 m dyp.
Snakket ikke om barnebasseng, så var jo helt idiotisk av meg å svare, beklagervet selv at det er håpløst å holde seg kun til babybassenget som er 20 cm dypt....