strøkenfrøken
Flørter med forumet
har ei på tre år som nekter å spise uten problem uansett hva som kommer på bordet. trenger sårt tips om hva som kanskje kan fungere for å få henne til å spise opp maten uten å bruke tre timer og "trusler"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cathee
Sønnen vår spiser nesten ingenting, i forhold til det jeg tror han burde spist. Jeg syns det er så lite til en som er så aktiv. Middag spiser han ALDRI, å noen ganger kan han ta 2 biter. Vi prøver alt, men ingenting funker. Brødskive spiser han hele tiden, å spør som regel etter det når vi har middag. Men, det går bare i brød her.. Han spiser nesten ingenting annet.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for det begynner å frustrere meg litt... Han burde jo spise annen mat enn brød...
ORIGINAL: Cathee
Sønnen vår spiser nesten ingenting, i forhold til det jeg tror han burde spist. Jeg syns det er så lite til en som er så aktiv. Middag spiser han ALDRI, å noen ganger kan han ta 2 biter. Vi prøver alt, men ingenting funker. Brødskive spiser han hele tiden, å spør som regel etter det når vi har middag. Men, det går bare i brød her.. Han spiser nesten ingenting annet.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for det begynner å frustrere meg litt... Han burde jo spise annen mat enn brød...
ORIGINAL: strøkenfrøken
mate en tre år gammel jente fordi ho ikke gidder sjøl? [:-]
ORIGINAL: Maliya!
Vi må også mate vår tre-åring, han gidder heller ikke. Men i barnehagen må han jo gjøre det selv så da burde han klare det hjemme også tenker jeg. Men som oftest gjør jeg det selv for det går fortest og greiest.
ORIGINAL: Grete71
ORIGINAL: Maliya!
Vi må også mate vår tre-åring, han gidder heller ikke. Men i barnehagen må han jo gjøre det selv så da burde han klare det hjemme også tenker jeg. Men som oftest gjør jeg det selv for det går fortest og greiest.
Hmmmmm du lager nok litt "ris til egen bak" her....[;)] En gang må du jo slutte å mate han.... [;)]
rampete og rampete.. alt er vel relativt..
ho er sutrete, griner og klager ved bordet, men når ho får gå er ho lblid og har glemt alt igjen. føler ingenting nytter, og det har gått så langt at jeg blir rett sliten av å ha henne her.. og det er ikke morsomt verken for meg, sambo eller ungen...
ORIGINAL: Grete71
rampete og rampete.. alt er vel relativt..
ho er sutrete, griner og klager ved bordet, men når ho får gå er ho lblid og har glemt alt igjen. føler ingenting nytter, og det har gått så langt at jeg blir rett sliten av å ha henne her.. og det er ikke morsomt verken for meg, sambo eller ungen...
Husker ikke HVOR jeg leste det, men tror det var i Foreldre og barn... Det som er så greitt med unger, er at hvis de ikke spiser til 1 måltid, så tar de det igjen til neste måltid. Nå er de stå store at det nok IKKE er fare for at de ikke får i seg nok.
Jeg hadde IKKE sittet ved bordet i timesvis... [8|]