Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, sånn som naboungen her det..Med sunt og variert kosthold og en aktiv hverdag, så tror jeg kanskje han blir mer normalvektig med alderen når han begynner å strekke seg. Alle tantebarna mine er for store, men det er pga altfor stort inntak av snop og usunn mat og ingen fysisk aktivitet. De blir kjørt alle steder :/
Har de samme aktivitetsnivå da?
De får jo forskjellige genkombinasjoner fra foreldrene, det er forskjellige egenskaper som slår gjennom.Delvis. Eldste er tynn og trener fotball like mye.
Mellomste er 'normal' , og spiser i perioder dårlig. Men trenet ski en dag i uka.
Jeg aner ikke høyde og vekt, men jeg SER 'overvekten'.
Jeg hadde håpet han strakk seg i sommer, men han er foreløpig 'lavere ' enn det søsknene var på samme alder.
Jeg hadde ikke bekymret meg daJeg sa vel aldri at jeg skulle slanke barnet mitt????
Det var vel å dra en enkel konklusjon
Jeg føler kostholdet er sunt og variert, men jeg vet det har bedringspotensiale.
Barnet er 7år. Og er aktivt!
Spiller fotball en dag i uka, kamper en dag i uka, går på ekstra fotballtreninger.
Han er også aktiv ellers, sykler og bruker sparkesykkel.