Barn på fest?? hvor går grensa??

Knerthen skrev:
Jeg syntes ikke at du overreagerer, for i mitt hodet hører ikke barn hjemme på en slik fest uansett alder. Hadde det hvert min fest hadde moren fått beskjed om å ta barnet med seg å reise.

Jeg er enig her. På fyllefest hører kun voksne mennesker hjemme mener jeg. 

*Prinsessa skrev:
Det kan jo hende moren ikke regnet med at det skulle bli så mye leven og fyll der.

Hadde jeg visst at det ble sånn, så hadde jeg stått over. Men jeg er heller ikke helt motstander av å låse seg inne om man har baby.

Får babyn det den trenger + ro i det rommet den ligger i og en edru mor er det ikke noe problem for dette er jo ikke noe som skjer hver helg :)   håper jeg :p

Alle visste at festen kom til å bli voldsom...aldri stille fester med den gjengen som skulle dit;P..... og det handler jo ikke om å holde seg inne når man har fått barn, men noe må man faktisk velge bort pga barna!

Jeg synes heller ikke en liten baby hører hjemme på en fyllesfest slik den du beskriver! Absolutt ikke! Hadde også reagert på det!

Jeg synes ikke barn har noe å gjøre på fyllefest uansett alder.. Jeg personlig hadde aldri dratt med meg en baby på fest om jeg visste at det var fyllefest..

Cosacita skrev:
Jeg ville aldri ha våget å ta min baby med på fyllefest! Da ville jeg heller latt være å gå om jeg ikke fikk barnepass. Men skjønner det at babyen ikke tar skade av det sånn sett fordi det bare ligger og sover, men ville ikke tatt sjansen uansett.

Jeg hadde ikke tatt med en baby på fest iallefall. En vet aldri hvordan en fyllefest utvikler seg og en kjenner ikke alle som er der. Barn og alkohol har ingenting med hverandre å gjøre etter min mening.

LittleMonkey skrev:
Jeg synes ikke barn har noe å gjøre på fyllefest uansett alder.. Jeg personlig hadde aldri dratt med meg en baby på fest om jeg visste at det var fyllefest..

Enig. Kunne kanskje vært med fra starten av hvis det var middag og sånn først, men hadde gått hjem i god tid før stemningen var i taket, for å si det sånn.

Løsa skrev:
Hvis barnet er 2 mnder så synes jeg det er ok, så lenge barnet ikke gråter så har barnet det ok.
Hvis barnet er 1 eller 2 år derimot, synes jeg ikke det har noe på en fest å gjøre.

Enig.. Må da være grenser for hvor prippen man skal være.. 

Løsa skrev:
Hvis barnet er 2 mnder så synes jeg det er ok, så lenge barnet ikke gråter så har barnet det ok.
Hvis barnet er 1 eller 2 år derimot, synes jeg ikke det har noe på en fest å gjøre.

Løsa skrev:

Jafseslafsaslappfis skrev:

Løsa skrev:

som vanlig lurer jeg på....sa du noe til henne?
er så enkelt å gå inn her å klage

Det tror jeg er den kommentaren jeg er mest lei av på BV.
Hvis man ikke sier noe, så kan man heller ikke komme inn hit å klage?
Bullshit. Jeg tør sjelden si fra om ting, men synes det er greit å ta det opp med andre, for å høre hva de mener.

joda, har sikkert gjort det selv.. men det er bare så typisk! særlig når det kommer til litt mer "alvorlige" ting (som man selv oppfatter som alvorlig iallefall). Hvorfor ikke bare si på en vennlig måte at du syntes det er lurt å dra hjem med babyen f.eks?

Selv om man er uenig i noe, så kan man jo la være å legge seg bort i hva andre gjør.
Jeg hadd blitt forbanna om noen sa fra til meg, for jeg gjør sikkert ting som andre ikke finner akseptabelt.
Når det er sagt, enig i at man bør sifra i enkelte tilfeller.

Sign!!!

En liten baby har ingenting på en fyllefest å gjøre, spesielt ikke når mammaen ikke er rett i nærheten hele tiden (og da hadde det jo heller ikke vært noen vits i å dra på festen, hvis man skal sitte å passe på en baby hele kvelden)

JEG hadde følt det ubehagelig. Hvis jeg hadde vært gjest i laget, hadde jeg ikke likt at det var en så og si nyfødt baby der mens andre var fulle, og jeg hadde moderert meg. Det hadde lagt en stor demper på festen.

Jeg hadde med jenta mi i bryllup da hun var 5 mnd. Jeg dro tilbake på hotellet lenge før folk ble beruset.. 

Sicily skrev:

Løsa skrev:

Ser ikke helt at det å mene at en baby ikke hører hjemme på en fyllefest er å være prippen? 

Løsa skrev:

Løsa skrev:

som vanlig lurer jeg på....sa du noe til henne?
er så enkelt å gå inn her å klage

Det tror jeg er den kommentaren jeg er mest lei av på BV.
Hvis man ikke sier noe, så kan man heller ikke komme inn hit å klage?
Bullshit. Jeg tør sjelden si fra om ting, men synes det er greit å ta det opp med andre, for å høre hva de mener.

joda, har sikkert gjort det selv.. men det er bare så typisk! særlig når det kommer til litt mer "alvorlige" ting (som man selv oppfatter som alvorlig iallefall). Hvorfor ikke bare si på en vennlig måte at du syntes det er lurt å dra hjem med babyen f.eks?

Selv om man er uenig i noe, så kan man jo la være å legge seg bort i hva andre gjør.
Jeg hadd blitt forbanna om noen sa fra til meg, for jeg gjør sikkert ting som andre ikke finner akseptabelt.
Når det er sagt, enig i at man bør sifra i enkelte tilfeller.

vel hvis noen hadde blitt forbanna fordi jeg på en hyggelig måte hadde sagt noe slikt til noen så hadde jeg bare sett rart på dem og gått videre. Hadde ikke vært meg som hadde hatt et problem ihvertfall. Det er ikke alle som er like smarte og kan være lurt å opplyse folk eller gi noen tips... Man aner ikke hvordan folk blir når de er fulle og å ha en unge der uansett alder hadde aldri jeg turt.

FrkPedersen skrev:

Sicily skrev:

Løsa skrev:

Ser ikke helt at det å mene at en baby ikke hører hjemme på en fyllefest er å være prippen? 

En trønder og en nordlending.....  (Løsa og Sicily altså)

Labambie skrev:

FrkPedersen skrev:

Sicily skrev:

Løsa skrev:

Hehe, ikke sant :P
Neida, jeg hadde ikke tatt med ungen min på fest, hadde holdt meg hjemme.
Hadde ikke reagert på en baby på fest heller, dvs voksenfest =bryllup, bursdag osv...
Denne festen ble litt for heftig for min smak, så jeg hadde reagert når jeg leser resten av innleggene.
Den eskalerte i løpet av tråden for å si det sånn :P

Jelo skrev:
Jeg er veldig antianti- alkohol i nærheten av barn, så jeg ville aldri tatt med en baby på fest. I selskap ja, men når de er i ferd med å ta skikkelig av, folk begynner å bli brisne, da er grensa nådd for min del...

signerer!! barn har ALDRI noe på en fest å gjøre der det er fulle folk! uansvarlig!!! du er jo ikke normal om du syntes det er gøy å sitte på en fest til kl 3 med en blitteliten baby når det er fyllefest! Kanskje en mor som føler du går glipp av litt på grunn av barn, eller kanskje antennene bare har grodd inn i huet på hu! kjenner jeg blir irritert!!

Hadde en venninne av meg kommet på en fest og hatt med seg en så liten baby så hadde hu ikke fått lov til å være der av meg. Hadde ikke sluppet på innsiden av døra en gang!

Løsa skrev:

Labambie skrev:

FrkPedersen skrev:

Sicily skrev:

Løsa skrev:

Hehe, ikke sant :P
Neida, jeg hadde ikke tatt med ungen min på fest, hadde holdt meg hjemme.
Hadde ikke reagert på en baby på fest heller, dvs voksenfest =bryllup, bursdag osv...
Denne festen ble litt for heftig for min smak, så jeg hadde reagert når jeg leser resten av innleggene.
Den eskalerte i løpet av tråden for å si det sånn :P

Jeg svarte kun utfra HI. Har selv hatt med ungene i bryllup da de var hhv. 3 og 5 uker. Gikk bare flott det. 

Back
Topp