Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv om morgenen når magen er "tom"? Blir magen sånn hvis hun spiser melkefri kost en dag?Glemt å ta bilde, men den er like stor hele tiden nesten
Melk er jo i kroppen i mange dager så det er litt vanskelig å se slik. Eldste fikk melk kun på morgenen men hadde sånn mage stort sett hele tiden allilevelSelv om morgenen når magen er "tom"? Blir magen sånn hvis hun spiser melkefri kost en dag?
Ok, skjønner. Jeg tenkte bare hvis magen ble sånn like etter måltidet. Melken forblir visst ca 14 dager i kroppen har jeg hørt.Melk er jo i kroppen i mange dager så det er litt vanskelig å se slik. Eldste fikk melk kun på morgenen men hadde sånn mage stort sett hele tiden allilevel
Ok, skjønner. Jeg tenkte bare hvis magen ble sånn like etter måltidet. Melken forblir visst ca 14 dager i kroppen har jeg hørt.
Her har hun nettopp spist kveldsmat, babygrøt som inneholder melkepulver.
Ja det er denEr magen hard å kjenne på? Jeg syntes magen ser ut som en plaget mage. Minner meg om frøkna sin når hu har fått melk i seg. Magen hennes blir helt hard å ta på da.