Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laktoseintoleranse dere mener her? Er en viktig forskjell da allergi går på immunforsvaret mens intoleranse går på tarmenes funksjon![]()
Melkeallergi som jeg skrev. Det er mange forskjellige måter å reagere på melkeprotein.Laktoseintoleranse dere mener her? Er en viktig forskjell da allergi går på immunforsvaret mens intoleranse går på tarmenes funksjon![]()
Ja men kuttet bare ut ren melk. Den endret seg. Flat nå bortsett fra når han spiser mat med mye melk i feks grøt.Endret seg etter kuttet melk?
Magen hennes kunne minne om den magen, bare at hennes stort sett var mer kulerund og så var den steinhard.
Her blir magen oppblåst om det kommer melk inn i kosten. Har melkeproteinallergi, så jeg vil si at den magen på bilde var litt voldsom til å være "normal".
hvis jeg skal svare på spørsmålet ditt hvorvidt magen ser normal ut, vil jeg si den ser veldig spent og oppblåst ut. Endret seg etter kuttet melk?
Jeg vil ikke si det er en normal mage nei.Sliter med magen selv og den blir nesten helt lik. Men jeg har bare en intoleranse da.
Veit ikkje kva som er normalt og ikkje, "normalt" er som regel eit veldig vidt begrep.

Her har hun nettopp spist kveldsmat, babygrøt som inneholder melkepulver.Er magen sånn før han spiser eller etter måltidet?
Alder? Skjønt at "sånn mage "frem til 2 års alder er greit,men at bruker vokse av seg etter det.Her har hun nettopp spist kveldsmat, babygrøt som inneholder melkepulver.
Ja det er det som gjør meg så usikker. Hun er 23 mnd (2 år om en måned).Alder? Skjønt at "sånn mage "frem til 2 års alder er greit,men at bruker vokse av seg etter det.
Har hun andre symptomer som reaksjon enn magen? Hørt med legen om å få tatt allergitest?Ja det er det som gjør meg så usikker. Hun er 23 mnd (2 år om en måned).
Hun har nå i det siste blitt litt "slankere" i armer og ben og mistet litt av det babylubne utseende. Men magen er fortsatt stor.
Gutten i hi var 2,5 da bildene ble tatt. Det var da han var 2,5-3 år at jeg begynte å reagere på at de andre gjevnaldrede begynte å miste "babyfassongen" og han også var ikke lenger sånn "babylubben" lenger - men kulemagen var der fremdeles.
Da skal ta noen flere bilder når hun ikke har spist og når hun ikke har fått i seg melk.Har hun andre symptomer som reaksjon enn magen? Hørt med legen om å få tatt allergitest?
Min gutt på 4 får sånn mage når han er skikkelig mett. Men jeg har bare tenkt at det er fordi han er så smal/slank...