Barn fra før?

Har en jente på 3 år og 4 mnd, som rekker å bli 4 år med 2 (!!) dager dersom spiren kommer på termin... er jo ganske godt gjort om vi presterer å ha to barn født på samme dato..;)
 
Har en jente på 3 år og 4 mnd, som rekker å bli 4 år med 2 (!!) dager dersom spiren kommer på termin... er jo ganske godt gjort om vi presterer å ha to barn født på samme dato..;)

Håper for barnas del at de slipper å dele bursdag :) jeg synes det var kjipt at lillebroren min hadde bursdag dagen etter meg da jeg var liten, fordi jeg ofte måtte feire sammen med han :p
 
Har en jente på 3 år og 4 mnd, som rekker å bli 4 år med 2 (!!) dager dersom spiren kommer på termin... er jo ganske godt gjort om vi presterer å ha to barn født på samme dato..;)
Vi hadde samme issue sist gang. Heldigvis kom han på termin, slik st de har bursdag hver sin dag.
 
Har en sønn på 4 fra før, gleder meg til å fortelle han at han skal bli storebror! Han har lekt storebror i barnehagen sa de der og han hadde svart; jeg vil være storebror for da kan jeg være lenge oppe og se på TV ❤️
 
Jeg har ei jente på 1 år og 1 mnd fra før!

Ønsket å prøve å få ganske tett, så håper dette holder helt inn - da blir det ca 1 år og 9-10 mnd mellom :)

Er 1 år og 7 mnd mellom meg og lillesøstra mi - og det er gull verdt! :)
 
Har en gutt på 11 mnd fra før :)
 
Last edited:
Jeg har ei jente på 1 år og 1 mnd fra før!

Ønsket å prøve å få ganske tett, så håper dette holder helt inn - da blir det ca 1 år og 9-10 mnd mellom :)

Er 1 år og 7 mnd mellom meg og lillesøstra mi - og det er gull verdt! :)

Blir samme aldersforskjell her :) hadde egentlig tenkt å vente litt, så jeg er veldig spent på hvordan det blir med to såpass tette :)
 
Hei! :D
Jeg fikk positiv test I DAG! Og er selvfølgelig utrolig glad!
Jeg har ei jente på 10 år fra før, så det blir jo et godt spenn mellom dem. Jeg var ganske ung da jeg fikk henne!
 
Har en på 5 år, som har drømt om småsøsken lenge! Så vi gleder oss veldig til vi skal dele nyheten etter uke 12:D
Samme her! Gleder oss kjempemasse til å fortelle. Håpar vekene går fort og alt går bra:thumright
 
Back
Topp