Barn fra før?

Gravid95

Elsker forumet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Novemberbarna 19
Har dere barn fra før, eller blir dette første?

Selv har jeg en frøken på 14 mnd, som egentlig ikke skulle bli storesøster helt enda :angelic: men spiren er selvfølgelig hjertelig velkommen ❤
 
Har en på 5 år, som har drømt om småsøsken lenge! Så vi gleder oss veldig til vi skal dele nyheten etter uke 12:D
 
Vi har uplanlagte 12 mnd mellom. Vært intenst i starten å gå rundt å bære på 2 stk med forskjellig behov. Men nå som begge løper rundt er det mye enklere. Bortsett fra at de er overalt.
De er veldig gode venner. Nå kommer attpåklatten,-2 år etter :)
 
Vi har uplanlagte 12 mnd mellom. Vært intenst i starten å gå rundt å bære på 2 stk med forskjellig behov. Men nå som begge løper rundt er det mye enklere. Bortsett fra at de er overalt.
De er veldig gode venner. Nå kommer attpåklatten,-2 år etter :)

Så gøy :) tror barna får mye glede av hverandre i oppveksten når de er så tette i alder:)
 
Har to gutter, en på seks og en på fire. Fireåringen sa helt ut av det blå her om dagen «Mamma, du har baby i magen»! Det var samme dagen som jeg testet positivt. Selvfølgelig helt tilfeldig, men jeg ble helt satt ut av det :D De har en nevø på ett år som de synes det er veldig stas med og har sagt at de ønsker seg veldig en baby :Heartred
 
Har to gutter, en på seks og en på fire. Fireåringen sa helt ut av det blå her om dagen «Mamma, du har baby i magen»! Det var samme dagen som jeg testet positivt. Selvfølgelig helt tilfeldig, men jeg ble helt satt ut av det :D De har en nevø på ett år som de synes det er veldig stas med og har sagt at de ønsker seg veldig en baby :Heartred

Haha, så gøy :D da blir de nok fornøyde når de får vite det :love7
 
Back
Topp