spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Da er vi iallfall enige om noeJa det var akkuratt det jeg skrev.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi iallfall enige om noeJa det var akkuratt det jeg skrev.
Du ser ikke selv at du også er usaklig i en del innlegg eller? Det kommer usakligheter ra begge kanter spør du meg.Saktlighet er tydeligvis helt fraværende i alle tråder som har med barneforsikring å gjøre. Slik var det i den forrige tråden også. Det går visst ikke an å diskutere dette temaet på en voksen måte dessverre.
På hvilken måte har jeg tråkket på noen? Hun sier jo at vi må lese oss opp på temaet, så jeg regner med at hun da sitter på kunnskap som hun tydeligvis mener at vi ikke har. Og det er ikke frekt eller? Vi er liksom uvitende idioter fordi vi velger noe annet og tydeligvis ifølge henne er kunnskapsløse? Hva med å få henne til å dempe seg fem hakk og faktisk bidra med denne kunnskapen istedenfor å hakke på alle oss andre som har en annen oppfatning enn henne? Men du støtter henne fordi du bare vil rotte deg sammen med de du deler mening med istedenfor å se det fra et nøytralt standpunkt og se hvor frekk og usaklig hun har vært mot flere her inne??Greit at man er uenig. Men nå er det faktisk du som er usaklig å tråkker på folk her. Nå må faktisk du også gi deg. Å ikke snakk ned på andre som har andre meninger enn deg.
På hvilken måte har jeg tråkket på noen? Hun sier jo at vi må lese oss opp på temaet, så jeg regner med at hun da sitter på kunnskap som hun tydeligvis mener at vi ikke har. Og det er ikke frekt eller? Vi er liksom uvitende idioter fordi vi velger noe annet og tydeligvis ifølge henne er kunnskapsløse? Hva med å få henne til å dempe seg fem hakk og faktisk bidra med denne kunnskapen istedenfor å hakke på alle oss andre som har en annen oppfatning enn henne? Men du støtter henne fordi du bare vil rotte deg sammen med de du deler mening med istedenfor å se det fra et nøytralt standpunkt og se hvor frekk og usaklig hun har vært mot flere her inne??
Hvor har jeg vært usaklig?Du ser ikke selv at du også er usaklig i en del innlegg eller? Det kommer usakligheter ra begge kanter spør du meg.
Er det å håne noen å be dem om å utdype eksempler som de slenger frem eller ber om å vise til referanser til kunnskap de påstår de sitter med?Du håner jo flere pga dems meninger? Ser du ikke dette selv? Jeg tar ikke parti til noen. Jeg har min erfaring og mening.
Fordi jeg ikke ville denne tråden skulle handle om velferdsstatens fremtid. Derfor henviste jeg til den rapporten. Og at en bør lese seg litt opp på slike ting selv. Kan ikke få alt servert på fat.
Les gjenno innleggene dine engang til du, for om du ikke ser selv at du er usaklig så vet ikke jeg.Hvor har jeg vært usaklig?jeg har faktisk bidratt med noe i denne tråden, i motsetning til andre som kaller meg og flere for kunnskapsløse idioter. Hvem er mest usaklig her?
Ikke noe vits i å fortsette den diskusjonen med henne. Det er jo helt tydelig at det eneste svaret man får fra den kanten er "du får google det selv" - istedenfor å faktisk argumentere for hvorfor man mener det man gjør. Jeg tror dessverre du ikke får noe seriøst svar fra den kanten.
jeg er selv også interessert i å høre hvorfor folk velger å forsikre barna sine.
Jeg velger å ikke gjøre det. Men det er tydeligvis vanskelig å respektere eller forholde seg til.
Er det å håne noen å be dem om å utdype eksempler som de slenger frem eller ber om å vise til referanser til kunnskap de påstår de sitter med?
Jøss. Her er vi hårsåre gitt.