Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det er lov å være lei :/ de andre fødslene har startet med vannavgang før termin. Så det å gå rundt med maserier over termin er veldig frustrende ! Skjer jo ikke noe mer!!!
Har jo nesten ikke maserier/modningsrier engang... Enda mer frustrerende..
I natt fikk jeg tre stykker som jeg ble skikkelig varm av. Var veldig vonde. Og hadde hele tiden en underliggende menssmerte. Men så stoppet det opp. Mange kynnere de siste ukene. Og hver dag har jeg kanskje 1-3 vonde maserier. Men det er det :/
Er 38 uker i dag og klager nå jeg, så du har ihvertfall lovOg er vel sikkert ikke lov å klage enda. Men allikevel ååååårhh![]()
Og er vel sikkert ikke lov å klage enda. Men allikevel ååååårhh![]()
Jepp på overtid her også. Vanskelig å forklare, men disse dagene er helt rare. Man går liksom bare å venter. Mister troa på at det i det hele tatt skal komme noen baby. Jeg er helt tom, gjør ingenting. Er så energiløs og tiltaksløs. Ser ingen ende på det
Hjelper ikke så mye når alle innlegg her inne dreier seg om folk som har født
Sånn, dagens syt og klag fra meg![]()
Hehe høres ut som meg! Har ingen tro på at denne babyen kommer av seg selv. Og det er såååå lenge til neste uke. SUKK
Magen strekker seg bare mer og mer og har fått enormt mye vann på rekord tid. Urk!
Jeg fikk beskjed på Ahus om at babyen skulle være ute senest 14 dager over, og at man dermed blir satt i gang ca dag 11... Her kom han natten før jeg skulle på overtidskontroll på dag 8, så slapp heldigvis å ta stilling til igangsettingJeg har enda en uke til termin, og jrg klager også!!! Og utrolig kjipt å tenke på at Ahus ikke setter igang før 14 dager over, hvis alt ser bra ut.. Det betyr at jeg kan ende opp med 3 uker igjen?!?!?! Blææ
Jeg fikk beskjed på Ahus om at babyen skulle være ute senest 14 dager over, og at man dermed blir satt i gang ca dag 11... Her kom han natten før jeg skulle på overtidskontroll på dag 8, så slapp heldigvis å ta stilling til igangsetting![]()
Å Gud nå begynte jeh faktisk å grine av lettelse!!!! Har hatt helt angst mot å gå over 14 dager for så å bli satt igang! 11 kan jeg liksom leve med =P ååå nå ble jeg glad nå!!!!Jeg fikk beskjed på Ahus om at babyen skulle være ute senest 14 dager over, og at man dermed blir satt i gang ca dag 11... Her kom han natten før jeg skulle på overtidskontroll på dag 8, så slapp heldigvis å ta stilling til igangsetting![]()
Sååå godt å høre!! Ja syns 14 var temmelig langt over skjønner du! Også fordi jeh har mens termin 8 dager før Ul termin og får helt angst av å måtte gå 14 dager over før igangsetting!! Åååh så godt å høre! =DJa, det jeg har fått høre på ahus også. Igangsetting ca dag 11 - ute før dag 14. Det er vel også nasjonale retningslinjer. To dager over nå, komigjena lillepus!