Bare timer igjen

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Til vår måned!! Jeg skal starte med å gå en laaang tur etterpå. Håper på å få fart på sakene :P er veldig fødeklar selv om det er en uke igjen til termin :)
Men håper litt på datoen 06.06 og da. Da har vi barnefri og det er på dagen 6år og 6mnd siden jeg fødte sist. Hadde jo vært litt kult :P

Håper bare det starter snart jeg.. Formen har virkelig dalt i helga.. Glad jeg har legetime i morgen.. Men spent på om hun gjør noe om det er utslag på noe

Helt utrolig at det er juni og vår måned om få timer ja! :) Er så utrolig klar for å møte lille nurket nå atte åååå :p Menstermin i morgen, ul-termin på tirsdag, men prøver å psyke meg opp til at jeg risikerer å måtte vente til 13.juni før de setter meg i gang...

Helt utrolig at det er juni og vår måned om få timer ja! :) Er så utrolig klar for å møte lille nurket nå atte åååå :p Menstermin i morgen, ul-termin på tirsdag, men prøver å psyke meg opp til at jeg risikerer å måtte vente til 13.juni før de setter meg i gang...

Åå så nære! Jeg tørr ikke tenke på at jeg kan gå til den 19. Dør litt hver gang tanken kommer. Men igjen så virker det som han har det veldig godt inni der da. Så må jo prøve å være litt forberedt!

Synes nesten det går litt for fort nå jeg :O Vet ikke om jeg er helt klar for 2 barn sånn helt plutselig!
9 dager igjen, veldig rart! Men blir nok fint :)

Jeg håååper det blir juni baby på oss også! Har ikke termin før 28. men håper det går fort :) Har ikke planer om å gå over til juli uten baby, men det er vel en god sjans for det ;)

Jeg er også ganske klar nå, sånn bortsett fra at jeg gruer meg litt til fødsel.. Termin i morra, og har mye ubehagelige kynnere i dag, samt at jeg er litt uvel og urolig i magen. Håper det betyr at det ikke er så lenge igjen..

Jeg er også ganske klar nå, sånn bortsett fra at jeg gruer meg litt til fødsel.. Termin i morra, og har mye ubehagelige kynnere i dag, samt at jeg er litt uvel og urolig i magen. Håper det betyr at det ikke er så lenge igjen..

Kan jo skje når som helst nå :) og fødselen og fint!

Synes nesten det går litt for fort nå jeg :O Vet ikke om jeg er helt klar for 2 barn sånn helt plutselig!
9 dager igjen, veldig rart! Men blir nok fint :)

Det gjør det nok! Og ha to barn blir veldig snart det mest naturlige i verden :)

Syns jeg nettopp fant ut at jeg var gravid og at vi skulle bli 2 barns foreldre...tiden har gått så utrolig fort, og nå er vi plutselig i juni..vår mnd :-)
Fantastisk:)

Jeg håååper det blir juni baby på oss også! Har ikke termin før 28. men håper det går fort :) Har ikke planer om å gå over til juli uten baby, men det er vel en god sjans for det ;)
Jeg kan faktisk også gå til Juli i verste fall. Termin 23. Håper han kommer i Juni :)

Da er min termindato snart kommet og gått gitt :) Jeg satser igrunn på at det blir til Lørdag, så slipper jeg å gå i bryllup hehehe!

Da er min termindato snart kommet og gått gitt :) Jeg satser igrunn på at det blir til Lørdag, så slipper jeg å gå i bryllup hehehe!

Da har vi en fødedate til lørdag da :P fus til å ha rommet med det store badekaret haha. Mannen har lenge vært overbevist om at jeg får den 2 .juni han da. Det tror jeg veldig lite på atm.
Men altså om du føder i de neste dagene tror jeg du skal uansett være unnskyldt det bryllupet altså :P

Da har vi en fødedate til lørdag da :p fus til å ha rommet med det store badekaret haha. Mannen har lenge vært overbevist om at jeg får den 2 .juni han da. Det tror jeg veldig lite på atm.
Men altså om du føder i de neste dagene tror jeg du skal uansett være unnskyldt det bryllupet altså :p
Haha, du skal få det store badekaret…! Jeg blir bare glad om noe skjer nå!!!! badekar eller ei!

Da har vi en fødedate til lørdag da :p fus til å ha rommet med det store badekaret haha. Mannen har lenge vært overbevist om at jeg får den 2 .juni han da. Det tror jeg veldig lite på atm.
Men altså om du føder i de neste dagene tror jeg du skal uansett være unnskyldt det bryllupet altså :p
Er fullmåned 2. juni! Mor sier at det kommer som regel en strøm rett før og rett etter fullmåne.. Jeg satset egentlig på før, nå satser jeg på like etter.. vil ikke ha 2.juni, så i morgen får hun værsegod holde seg inne!

Back
Topp