Bare sover og ligger på sofaen

SAndersson

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Hei.
I morgen er jeg 8+0, jeg hadde flere symptomer (ryggplager, kvalme, halsbrann, ømme bryster) frem til ca. 7+0. Alt jeg vil nå er bare å sove, hele tiden. Hadde fri fra jobb forrige uke, men skal på jobb igjen i morgen. Jeg gruer meg skikkelig, har sovet flere ganger om dagen den siste uken.

Hvordan er energien deres? Noen tips?
:dead:
 
Har det likt men jeg er en plass 5-5 eller mer. Jeg har ligget og sovet nå i fem dager og i morgen er det jobb fra 08-1530. Så FAU møte fra 17-19 så opplæring for listekandidater som skal til valg i høst fra kl 19-?
Lurer på om jeg klarer å stå den dagen.
 
Jeg er også ekstreeeemt sliten i disse dager (6 uker i dag). Holder en stund, men så sier det poff og så må jeg bare gå og legge meg. Har hjemmeeksamen og innleveringer hele neste uke og kjenner jeg gruer meg skikkelig!

Har ikke så mange tips, annet enn å legge seg tidlig - det synes jeg hjelper litt. Noen ganger legger jeg meg klokka 21 :oops::p
 
Jeg er heeelt lik! Holder på å dø for føler at jeg ikke får nok søvn. Jeg våkner ikke før 7.30/8 på morgenen og legger meg rundt 20.30/21 på kvelden igjen. Sover mellom 1-3 timer lur på dagen (det går skikkelig ut over masterskrivingen min!)

Hjelper ikke noe å legge seg tidlig for min del.. Hadde det sånn forrige svangerskap også. Jeg bare trengte å sove mye :p

Ingen tips dessverre :/
 
Har desverre ingen tips, men forrige svangerskap så duppet jeg av i pausene på jobb:hilarious: var den eneste måten jeg fikk det til å gå rundt på:wacky:
 
Mitt tips er å gå seg noen turer. Kjenner at jo mer jeg sitter i ro jo mer trett blir jeg. Fredag var jeg ute hele dagen uten antydning til tretthet, men sliten da jeg kom hjem:hilarious:
 
Har desverre ingen tips, men forrige svangerskap så duppet jeg av i pausene på jobb:hilarious: var den eneste måten jeg fikk det til å gå rundt på:wacky:
Haha. I forrige svangerskap satt jeg meg på do. Stilte kl på 10 min og sovnet. Hadde klærne på altså. De må jo ha lurt grundige på hva som feilet magen min siden jeg brukte så lang tid.
 
Jeg prøver også å sykle til å fra jobb. Det hjelper. Men i dag orket jeg ikke ta sykkelen ut av garasjen.
 
Akkurat har slik har jeg hatt det også i det siste... føler meg helt på bånn..... Men akkurat i dag er det en fin dag, og jeg nyter og håper det vil fortsette
 
Det går veldig opp og ned nå, men herlighet skal jo ikke klage egentlig! Her får vi (forhåpentligvis) en stor drøm i januar :Heartred
 
Energi er bånn ! Dårlig samvittighet for samboeren min og sønnen min :( leiligheten støver ned.. kjenner jeg ikke er klar for å gjøre noe her før fredag etter jobb etter MINST 2 timer dubb .. jobber 100% og kjenner det tærer på nå :(
 
Energi er bånn ! Dårlig samvittighet for samboeren min og sønnen min :( leiligheten støver ned.. kjenner jeg ikke er klar for å gjøre noe her før fredag etter jobb etter MINST 2 timer dubb .. jobber 100% og kjenner det tærer på nå :(
Kjenner meg igjen på den dårlige samvittigheten overfor kjæresten og dattera mi :(
I morgen skal jeg til legen og sykemelde meg fra jobb! Er kvalm og trøtt hele tiden, i tillegg til at bekkenet mitt er helt ødelagt nå :(
 
Da har jeg sovet 1,5 time på sofaen så nå har jeg energi til å legge frøene. Men fikk til å gjøre leksene med hun på 6 i dag da.
 
Back
Topp