Bare pga graviditeten...?!?

Jeg la litt på meg før jeg ble gravid, så hadde en søt liten mage, folk kom bort og strøk hardt på den og spurte ikke om graviditeten, de sa "ser det er noe på gang her" :-P Så de dreit seg ut der, jeg hadde bare blitt litt rund, flaut for dem ;-)

Jeg la litt på meg før jeg ble gravid, så hadde en søt liten mage, folk kom bort og strøk hardt på den og spurte ikke om graviditeten, de sa "ser det er noe på gang her" :-P Så de dreit seg ut der, jeg hadde bare blitt litt rund, flaut for dem ;-)
Huff! Hadde en venninne som nettopp opplevde det samme. Slik sier man ikke med mindre man er helt sikker altså;)

Ser den ja, jeg vet jeg ikke skal ta tunge løft, men det er da måte på :-P skal jo ikke akkurat leke hulken og løfte biler ;-)
Nei, nettopp! Vi er da ikke ubrukelige bare fordi vi ikke skal løfte tungt. Og jeg synes man selv skal få vurdere hva man synes er tungt.

Hahaha mamma gjorde det da hun nettopp hadde fått vite at hun skulle bli mormor. Skyldte på at hun var i mormortåka og så gravide overalt haha :D

Back
Topp