Nurkis*venter*nr2
Forumet er livet
ORIGINAL: Miss lilla m baby
ORIGINAL: nurkeklar er gravid
ORIGINAL: Miss lilla m baby
jeg støtter ikke røykere, er ikke det jeg prøver på.
jeg hater folk som røyker inne, for det har foreldrene mine gjort i alle år. Jeg blir kvalm og får puste vansker hvis det blir for mye.
poenget er bare det at man kan ikke styre andre, bare seg selv. om de ikke tar hensyn eller respekterer det, så får man ikke gjort noe mer med det. midt under middag er jo ikke normalt da før alle er ferdig. men sa du ifra om det da?
hvis ikke er det jo din egen feil, de trodde sikkert det var greit da. og om du sa ifra og de ikke stoppet, hvorfor ikke bare protestere å gå? du kunne spist et annet sted med din sambo.
Det var jo det jeg gjorde[;)] Sa ifra og da ble jeg kalt hysterisk og at jeg måtte skjerpe meg og ikke ta helt av.. Og derfor jeg passet på å få "ikke-røyk" resten av turen[;)] Og det var ikke sånn at de måtte gå helt ut heller, de måtte bare gå til en annen del av restauranten.
Nei, jeg skjønner jo også det at man ikke kan styre andre - men syns at man kan ta litt hensyn også til de andre som sitter rundt bordet og må stinke røyk fordi de ikke orker å gå 10 meter unna bordet eller gå uttafor..
hehe, regna med at du ville få en sånn reaksjon ja. hele slekta mi er røykere nemlig og de er som du beskriver de.
gamle mennesker med gamle vaner får man ikke gjort noe med.
Hehe hadde de bare hatt vanen med å røyke inne så.. Det har ingen av de[8D] Hjemme hos mamma og pappa MÅ de ut hvis ikke klikker det for lillebroren min, han blir driiiitsur hvis de røyker inne(og han er deres lille øyensten så de gjør alt han sier)[8D] og svigerfar har røyka ute i alle år og aldri tatt en eneste røyk inne[8D]
Jaja, får passe på å reise til et sted med røyking ute på neste sted.. hehe[;)]