Bare MÅ ha det!

Fiskeboller i hvit saus og beta suppe er eneste middagen som frister.
Ellers MÅ jeg ha dunder salt dropsene har en pakke i bilen, en i jakka, en på soverommet og en på stua, samt alltid noen på lager
 
Har såååå lyst på spekeskinke [emoji30] Noen tips til hva jeg kan spise istedenfor?

Bogskinke? Fikk det av svigerinna mi, da de andre fikk spekemat. Tømte nesten hele boksen[emoji85][emoji28]
 
Bogskinke? Fikk det av svigerinna mi, da de andre fikk spekemat. Tømte nesten hele boksen[emoji85][emoji28]

Åh, det hørtes faktisk skikkelig digg ut!! Hahaha, jeg har faktisk ikke spist det på mange år, men JA, jeg tror faktisk det er akkurat det jeg må ha!
 
Har ikke noe cravings, men kjenner det hadde vært godt med en brødskive med Jubelsalami! [emoji4]
 
Kokt egg på brødskive med kaviar under [emoji813]️ hver dag.
 
Jeg har så utrolig sug etter kake. Spesielt sjokoladekake, i alle varianter. Jeg ble faktisk helt på gråten rett etter lunsj da jeg så en snickers-brownie-oppskrift på nettet. Jeg satt og regnet ut hvor lenge det er til neste gang jeg får kake, og det blir kanskje ikke før i oktober i en 60-årsdag, til en tante som bare lager kjempetørre bløtkaker (ironisk nok) :(

Hjelper ikke at jeg nettopp leste en medisinsk artikkel om hvordan høyt sukkerinntak firedoblet risikoen for svangerskapsforgiftning :( Vil ha kaaakeeeee....
 
Hadde ingen sånne sist. Nå har jeg dilla på smågodt og nektariner
 
Back
Topp