Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tyder det på ett spesielt kjønn kanskje? I de 3 andre svangerskapene mine har jeg spist sjokolade og ostepopp [emoji23] nå orker jeg ikke tanken på noe slikt engang! Aaaw så søt a [emoji813]. Hadde nok sikkert gjort det samme her å om en av barna hadde vært så omtenksomSånn har jeg blitt og!
Minstejenta var så søt i går, hu hadde kjøpt favorittsjokoladen min til meg da hun skulle kjøpe seg lørdagsgodteri i går[emoji7] jeg er normalt avhengig av sjokolade, men nå frister det ikke i det hele tatt... så jeg tvang den i meg i går for ikke å skuffe henne, hu var så god da hun kom med den. Syns jeg fortjente den som blir så sliten av å lage baby til henne, som hun sa[emoji7]
Hva fikk du?Jeg levde på sitronting sist svangerskap [emoji28][emoji111]️
Haha, VAR du vegetarianer?Dagen før jeg fant ut at jeg var gravid INHALERTE jeg en BigMac. Og jeg var vegetarianer da... Men jeg klarte ikke slutte å tenke på bigmac.
Haha, VAR du vegetarianer?
Godt det er frukt og ikke sjokolade da iallefallFrukt og atter frukt. Har hatt det slik i flere uker nå. Helst alt sunt og friskt.
Sist uke måtte jeg bare ha crabsticks... haha det har jeg ikke spist på sikkert 10år.
Siste tiden har det vært fersken og lett eplesyltetøy. Mååå ha det
Har såååå lyst på spekeskinke [emoji30] Noen tips til hva jeg kan spise istedenfor?