Bare lurer

Hvis du har alle prøver up-to-date får du oppstartssamtale på telefon, og så kan du sannsynligvis starte opp allerede på kommende syklus (i allefall fikk jeg det hos CFC, og jeg vet andre har samme erfaring fra både Maigaard og Stork).
Så bra! :happy: Det høres jo ut som det er veldig greit å få behandling i Danmark.
 
Det hadde vært interessant å høre om hvordan det går med dere fremover som er tilknyttet Danmark :)
 
Jeg har IVF fra CFC i København, skal tilbake for innsett nå til uka. Veldig fornøyd. Har også vært hos Stork, men det ble litt for dillete og rosa for meg :p Helt sikkert en smakssak, men jeg syntes det var lettere å forholde meg til det kliniske og direkte hos CFC. Oppfølging fra gyn i Norge underveis, så man slipper å farte frem og tilbake så mange ganger.
Har du hatt IVF her i Norge før du valgte Danmark?
 
Har du hatt IVF her i Norge før du valgte Danmark?

Nei, jeg er også solomor og får ikke hjelp i Norge. Men det var en norsk gynekolog som anbefalte IVF etter at jeg hadde forsøkt IUI mange ganger uten å bli gravid.
 
Nei, jeg er også solomor og får ikke hjelp i Norge. Men det var en norsk gynekolog som anbefalte IVF etter at jeg hadde forsøkt IUI mange ganger uten å bli gravid.
Håper det vil gi positive resultater :)
 
Sendte mail idag til Maigaard Med alt av papirer fra forsøk her i norge. Hadd 6 forsøk i norge uten å lykkes. Så nå skal vi prøve danmark for og se om vi kan lykkes med det.
 
Jeg har vært hos Maigaard i Danmark, er nå gravid etter 1. IVF forsøk :) Det ble Danmark på meg siden jeg er enslig. Jeg har inntrykk av at det ikke er ventetid hos privatklinikker hverken i Norge eller Danmark, men det kan sikkert variere litt.
 
Jeg har vært hos Maigaard i Danmark, er nå gravid etter 1. IVF forsøk :) Det ble Danmark på meg siden jeg er enslig. Jeg har inntrykk av at det ikke er ventetid hos privatklinikker hverken i Norge eller Danmark, men det kan sikkert variere litt.
Åå så bra! :) Gratulerer så mye og lykke til! :) Ok, Maigaard er en privatklinikk? Det er positivt at det ikke er ventetid :)
 
Åå så bra! :) Gratulerer så mye og lykke til! :) Ok, Maigaard er en privatklinikk? Det er positivt at det ikke er ventetid :)

Tusen takk :) Maigaard er privat ja :) Slik jeg har forstått det er det bare privatklinikker i Danmark som tar i mot folk fra andre land.
 
Tusen takk :) Maigaard er privat ja :) Slik jeg har forstått det er det bare privatklinikker i Danmark som tar i mot folk fra andre land.
Hvilke medisiner fikk du ? Jeg har fått behandlingsplan og resepter. Der 2 av medisinene er lik bare annet navn på dem
Fyremadel og gonapeptyl. Er jo akkurat samme virkning
 
Hvilke medisiner fikk du ? Jeg har fått behandlingsplan og resepter. Der 2 av medisinene er lik bare annet navn på dem
Fyremadel og gonapeptyl. Er jo akkurat samme virkning

Jeg brukte gonal-f og fyremadel, og så hadde jeg crinone som progesteronstøtte etter innsett :) Gonal-f skal vel få eggene til å vokse, og fyremadel hindrer eggløsning fra å skje for tidlig, slik jeg forsto det :)
 
Jeg brukte gonal-f og fyremadel, og så hadde jeg crinone som progesteronstøtte etter innsett :) Gonal-f skal vel få eggene til å vokse, og fyremadel hindrer eggløsning fra å skje for tidlig, slik jeg forsto det :)

ja fyremadel er for og hindre EL. Jeg skal ta Bemfola 150 IE
Åsså fikk jeg resept på fyremadel, gonapeptyl , prednisolon, crinone, albyl e og ovitrelle.
Men trodde fyremadel og gonapeptyl var det samme
 
ja fyremadel er for og hindre EL. Jeg skal ta Bemfola 150 IE
Åsså fikk jeg resept på fyremadel, gonapeptyl , prednisolon, crinone, albyl e og ovitrelle.
Men trodde fyremadel og gonapeptyl var det samme

Det beste er nok å høre med klinikken hvorfor de har skrevet ut de ulike medisinene :) De gjør vel individuelle vurderinger av oss basert på blodprøver, og eventuelle tidligere forsøk.
Jeg har ikke noe kjennskap til gonapeptyl, så kan ikke uttale meg om hvordan den virker dessverre.
Ja jeg hadde også ovitrelle forresten, den glemte jeg å nevne i farta :)
 
Back
Topp