Bare lurer

Orchidaceae

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
på om det er noen som har vurdert assistert befruktning i Danmark eller Russland? Har hørt at det skal være høy grad for å lykkes der.
 
Ingen som har vurdert det her inne?

Jeg har IVF fra CFC i København, skal tilbake for innsett nå til uka. Veldig fornøyd. Har også vært hos Stork, men det ble litt for dillete og rosa for meg :p Helt sikkert en smakssak, men jeg syntes det var lettere å forholde meg til det kliniske og direkte hos CFC. Oppfølging fra gyn i Norge underveis, så man slipper å farte frem og tilbake så mange ganger.
 
Ok, så bra :) Begynner man med behandling med en gang? Er det lang ventetid der?

Hvis du har alle prøver up-to-date får du oppstartssamtale på telefon, og så kan du sannsynligvis starte opp allerede på kommende syklus (i allefall fikk jeg det hos CFC, og jeg vet andre har samme erfaring fra både Maigaard og Stork).
 
Jeg har IVF fra CFC i København, skal tilbake for innsett nå til uka. Veldig fornøyd. Har også vært hos Stork, men det ble litt for dillete og rosa for meg :p Helt sikkert en smakssak, men jeg syntes det var lettere å forholde meg til det kliniske og direkte hos CFC. Oppfølging fra gyn i Norge underveis, så man slipper å farte frem og tilbake så mange ganger.
Det høres jo veldig bra ut :) Ønsker deg masse lykke til! :) Håper det vil klaffe. :happy:
 
Back
Topp