Bare LITT hormonell for tida...

Tillemor

Flørter med forumet
Jeg måtte til dyrlegen og avlive katten som på noen få dager hadde blitt kjempesyk. Gikk ned fullstendig innforstått med at det nok ville gå den veien, men har jo blitt sååå sippeguri! Blir helt flau... Sånn, måtte bare si det...

Uff da :( alltid trist å miste kjæledyr! Selv om man tror man er forberedt så vil det alltid være trist, gravid eller ikke :/ katten slipper i hver fall å lide mer. Klem til deg <3

Å neiii :( Det er lov å være sippeguri når man må avlive dyr!! Jeg kjenner jeg fikk klump i halsen bare av å lese dette! :( Stor klem! ❤️

Takk... Ja, det er jo vondt, men det verste er "hadet" og tanken på hvordan man skal fortelle det til ungene. Særlig til 2 åringen som har vært verdens søteste sykepleier for ham de siste dagene. Løp rundt og ropte på pus en stund, tror ikke han skjønte det helt...

Uff kan bare forestille meg hvor vondt det kan gjøre i mammahjertet :( jeg ble lei meg for at jeg skadet en veps og den ikke kom seg hjem til familien sin pga brukket vinge, den krabbet heltemodig rundt til ingen nytte for den døde like etterpå :( så når jeg griner av slikt så kan jeg som sagt
Bare forestille meg... <3

Huff så trist - trenger ikke være gravid for å bli helt ødelagt av sånt :/

Sender over en stooor klem!

Uff, så trist, stor klem! Jeg kan trøste deg med at jeg kan bli sippeguri for langt mindre ting nå for tiden. Det er helt kurant å skylde på hormonene når du synes du reagerer i overkant mye. Ingen tvil om at de spiller inn!

Back
Topp