jeg har to tette (gutt på 3 jente på 1) jeg ønsket det,var klar da gutten var 9 mnd,og ville prøve på nr 2 men tenkte også på at jeg hadde lyst og begynne og jobbe litt igjen før neste,så skulle vi gifte oss og da var jeg redd at jeg måtte gifte meg høygravid eller nettopp født,og det ville satt en demper på bryllupet og man gifter seg jo ikke hver dag,så da venta vi og hoppa rett i køya etter bryllupet og da satt spiren, men husker da gutten var 15 mnd(slik våre maibarn er nå) så tenkte jeg guuuuuuud,nå kunne jeg hatt en til hvis vi hadde gjort som vi hadde lyst til og da var jeg litt glad at vi utsatte det,måtte jo springe heeeeeeeeeele tiden etter han,og det hadde vært alt for travelt med en som skulle ammes og stelles i tillegg.
så jeg hadde litt den tanken i hodet når jeg var gravid,på slutten,hærregud nå har jeg begynt og få det kjempegreit gutten leker 2-3 timer alene i stua uten at jeg merker han,og så skal jeg til på nytt,men det måtte jeg jo uansett og jeg ønsket meg 2 ganske tette max 3 år,så da ble det sånn,klarte ikke vente.
Vi har det kjempegreit men merker at vi er i den travle perioden,med snuppa nå hun er overalt og forstår ikke alt enda,men om et halvt år så blir det nok kjempegreit.
Har vært litt travelt men når man har en så merker man ikke så mye med nr 2 har jo rutinene inne,men litt ekstra blir det jo så klart.