Bare jeg som ikke handler (bygger rede)?

Jeg har en liste over ting vi trenger, men så langt har vi kun kjøpt barnevogn med voksipose (pga lang leveringstid etter jul). Har også arvet vugge, babygym og noen småting. Men har ikke fått ånden over meg til å kjøpe barneklær o.l. enda, noe jeg selv synes er litt rart med tanke på at vi har ønsket oss et barn en stund ☺️

Strikker litt og har kjøpt et par bodyer og et babynest. Ellers får resten vente til over jul. Tiden går nok fort over jul! Går jo ut i perm ca 8 febr allerede.

Vi har arvet mye, så ikke fått sett så mye på ting xD fikk ny seng og den valgte vi :)

Vi har kjøpt seng og stellebord. Kjøpte det brukt, og måtte bare slå til da det var både fint og billig. Så har jeg kjøpt noen få klær en dag jeg måtte slå i hjel noen timer på kjøpesenter. Men jeg kunne egentlig tenke meg å starte innkjøpene snart. Blir litt stressa med tanke på alt som står igjen på utstyrslisten (jeg er nok en person som liker å ha ting klart i god tid), og tenker at jeg kanskje burde gjort det nå mens jeg fortsatt er i fin form. Vet jo ikke hvor mye man orker på slutten..

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikkje kjøpt en ting;) er nr 2;)

Vi har kjøpt seng og stellebord. Kjøpte det brukt, og måtte bare slå til da det var både fint og billig. Så har jeg kjøpt noen få klær en dag jeg måtte slå i hjel noen timer på kjøpesenter. Men jeg kunne egentlig tenke meg å starte innkjøpene snart. Blir litt stressa med tanke på alt som står igjen på utstyrslisten (jeg er nok en person som liker å ha ting klart i god tid), og tenker at jeg kanskje burde gjort det nå mens jeg fortsatt er i fin form. Vet jo ikke hvor mye man orker på slutten..

Jeg tenker det samme, at jeg bør begynne før jula begynner tilfelle formen er annerledes etter jul.. ;-) Planla bryllupet i 2 år, så egentlig et under at rommet ikke er klart enda :-P

Samme her også.. Kontrollfreak som samboeren min kaller meg til tilde :P Har skrevet ned alt jeg trenger, lest tester på hva som er bra/ikke bra, og funnet laveste priser. Så skal gå greit når vi først setter igang (evt om far må på shopping om jeg blir dårlig). ;)

Tenker også på at det er greit å gjøre det nå når formen er bra..

Jeg handlet veldig mye i "siste liten" til min yngste.
Eldste var vi kanskej liiiitt i tidligste laget med det meste...men det var jo så gøy! :D

Tenkte eg snart sku begynne å male barnerommet, ellers er vel dei fleste store tinga allerede på plass ;)

Har nå så vidt begynt å handle inn litt. Har kjøpt 5-6 ullbodyer i str 50, kjøpte pent brukt på en salgsside på facebook. Ellers har jeg ikke kjøpt noe klær enda.
Vurderer å kjøpe Voksi move bilstolpose. Hadde ikke det til de to andre, men tenker det kan være greit å ha. Men så er det jo samtidig litt begrenset hvor lenge man trenger å bruke det da, det er jo ikke sååå kaldt i mars/april...

Her kjøpt en pose med brukte klær. Og seng som står hos en veninne. Mangler vogn og bilsete. Og en del bodyer og klær i 62. Og alt tilbehøret til sengen. Huff. Burde vel starte snart...

Her kjøpt en pose med brukte klær. Og seng som står hos en veninne. Mangler vogn og bilsete. Og en del bodyer og klær i 62. Og alt tilbehøret til sengen. Huff. Burde vel starte snart...
Her har vi seng med madrass og noen laken, bedside crib med madrass og laken, en sengekant, en dyne til hver, 1stk dynetrekk, et babyrede, maxicosi bilstol med base, tripptrapp med newbie-sete, pittelitt klær, noen bamser og treleker (pyntet litt i skapet på kommende barnerom), dunpose til vogn + arvet en lammeskinnspose. Har også kjøpt 2 lammeskin - 2 ulike str.

Vet jeg får voksi bilstolpose til jul.

Føler dette er maaasse. Og det er jo det da :p Men må jo ha stellebord, bestille vognen, ekstra base til bilstolen, og litt mer klær og småting. Har mer på listen jeg ikke kommer på nå.

Men ja, godt igang :p

Nei - det kommer nok etterhvert :)
Jeg beynte ikke å handle noe før i uke 28 (ca).... Følte ikke noe handlebehov før det - men har handlet masse utstyr de siste par ukene da (ikke klær - har litt fra før). Trur man kan gjøre et kupp på klær etter jul ;)

Nei - det kommer nok etterhvert :)
Jeg beynte ikke å handle noe før i uke 28 (ca).... Følte ikke noe handlebehov før det - men har handlet masse utstyr de siste par ukene da (ikke klær - har litt fra før). Trur man kan gjøre et kupp på klær etter jul ;)
Uke 28? Når har du termin?:) jeg har termin 1 mars og er uke27 i morgen og er da kommer lengst på marsforumet :p

Jeg blir sprø av sambo jeg!. Vi satt å så på utstyr i går. Og jollyroom hadde jo super tilbud på maxi cosi. La i handlevognen, så fant han ut at neeeeei. Vi venter litt lengre... hyyyyyyl.... :-p

Back
Topp