Bare jeg som ikke handler (bygger rede)?

TLC2016

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Jeg har ikke kjøpt eller laget en ting til babyen enda. Føler på en måte jeg burde, men kjenner ingen behov eller lyst. Selv om dette er nr.3 trenger vi det aller meste av klær og utstyr.

Er jeg rar? Er det fordi jeg ikke føler så veldig sterk tilknytning til babyen kanskje? Jeg har vært på ultralyd og vet kjønn.

Jeg er ikke startet enda .. Bare i tankene ;) er også nr 3. Trenger ALT! Men føler liksom det er greit å vente litt.. Tror barna kommer til å bli kjempe utålmodig hvis vi plutselig får masse babyting i hus..

Det var godt å høre at jeg ikke er den eneste. Jeg var ikke sånn med de to andre; da begynte jeg å shoppe med en gang jeg hadde positiv test :P

Jeg har kjøpt vogn, kom over et veldig godt tilbud, så måtte bare. :p
Bortsett fra det har jeg ikke kjøpt noe enda, ikke et eneste babyplagg. Føler jeg har så god tid på meg, det er jo leeenge til lille kommer. ;) Tredjemann her og forresten. :)

Jeg har alt baby utstyret fra førstemann :) men nå får vi ei jente og da må vi ha masse nye klær!! Det gleder jeg meg til!!

Jeg har heller ikke handlet en eneste ting.... Har glodd endel, men føler det nok for surrealistisk enda..
Alt må handles på nytt

Jeg hadde tenkt å vente til over nyttår. Men redebyggetrangen slo inn samtidig som bekkenløsningen for noen uker siden. Tror jeg ubevisst vil ha ting klart i tilfelle jeg blir helt bevegelseshemmet..

Ikke kjøpt en ting her heller. Hun har fått navn, thats it :)

Har ikke handlet noe jeg heller enda :) Må ha alt bortsett fra sprinkelseng, men stresser ikke med å få ting i hus før over nyttår. I og med formen har vært dårlig hele svangerskapet så synes jeg ventetiden blir lang nok som den er :)

Godt å høre at man ikke er den eneste :) Jeg venter vår første baby, og gleder meg MASSE! Men har ikke begynt å handle, har kjøpt en body, også har vi fått/kjøpt litt av et vennepar fordi de gjerne ville at vi skulle ha det. Ellers ingenting..

Føler fortsatt at vi har god tid, selv om jeg vet at det egentlig er dumt å utsette alt til siste liten, når man kanskje ikke er i form. Tror det handler litt om at jeg fortsatt er litt redd for at noe skal gå galt med babyen, selv om jeg er over halvveis nå..

Men i morgen skal vi faktisk dra å se på bilstol da :)

Har ikke kjøpt en eneste ting enda.. har ikke hatt noe behiv for det heller. Muligens fordi vi ikke vet kjønn enda - mem tror forsatt jeg kommer til å vente til Januar/Februar med å handle..

Jeg er litt sånn i startgropen føler jeg. Vi har kjøpt en brukt søskenvogn til 300kr, det er det eneste. Ikke vet vi kjønn, så orker ikke kjøpe klær.. så venter med alt til etter jul, har nok med alle julegavene nå :)

Kjøpt litt brukte klær og bilstol og vet vi får en del møbler. Første barnebarn til alle 4 besteforeldre så regnet med å få mye så ser Ann hva vi trenger etter han er født :)Dessuten kjøper vi leilighet etter nyttår og vi får en del ekstra utgifter..

Har ikke begynt å kjøpe noe ennå jeg heller. Har ikke mye plass, så jeg tenker det er greit å vente litt...
Har fått første barselgave da ;-) Mamma kjøpte ei lita stelleveske til meg i helga. Den er hjemmelaget og helt nyyyyydelig :-) Skal se om jeg får lagt ut bilde av den etterhvert :-)

Vi kjøpte en liten sparkedress etter OUL, ellers har jeg ikke tenkt så mye på det:p Vi har mye av de store tingene etter storebror, men trenger bl.a. ekstra vogn (+utstyr som voksipose etc), alt til rommet hennes og det meste av klær (har juni-gutt fra før, blir mars-jente nå). Men har ikke helt gått opp for meg ennå at det kommer en til... Satser kanskje på å handle litt under januar-salget;) Dessuten åpner Ikea i nærheten over nyttår, så venter med møbler til da:D

J har kjøpt en søskentrille av naboen som skulle bli kvitt en, ellers intet.

J gleder meg til j skal ta en liten runde, men d blir en stund til enda.
D viktigste er å gjøre d når d passer så d blir kos. Ikkeno "riktig" tidspunkt.

Venter nr to. Har mye utstyr fra før, men venter til over jul før jeg begynner å ordne og styre. Har bestilt ergobaby og et babynest....ellers har jeg gjort lite.

Gleder meg veldig til å begynne å sortere i tøy og finne ut av hva som trengs å kjøpe inn da. Men det er perfekt januar aktivitet.

Har kjøpt en body hittil. Ikke noe mer. :) Nå har vi jo vogn og sånt, men har bare ikke behov for å kjøpe inn så mye enda. Blir å gå gjennom hva vi har av klær i romjulen, også skal jeg handle inn det vi trenger på januarsalget. :) Også skal babycall og brystpumpe kjøpes inn i februar tenker jeg. :)

Back
Topp