Bare jeg som ikke er kvalm?

Jeg er heller ikke kvalm. Har prøvd å kjenne på det et par ganger, men har så langt vært heldig. Min mamma var ikke kvalm i sine svangerskap, så satser på at det samme gjelder for meg ;-)

Nå er jeg 10 uker på vei og enda ikke kvalm! Hehe ^^ kvalme er vel ikke for alle! Har vært på ultralyd og sett lille bebis jeg også

Jeg så et bankende hjerte for to uker siden, ny ul til onsdag. Får bare tenke at vi er ekstra heldige :)

Ikke kvalm jeg heller, 7+4. Men jeg blir litt småuggen når det er en stund siden jeg spiste. Jeg var ikke skikkelig kvalm med de 3 andre heller (dog skikkelig uggen og uvel med nr.3).

Har bare vært småkvalm, men det har avtatt den siste uka:) Er 9+3 i dag. Har en del murringer da, og er mer uggen i magen nå enn jeg var sist gang.

Jeg er ikke kvalm, bare litt uggen. Men så vidt jeg husker begynte kvalmen ca. uke 6 de andre to gangene, og i dag er jeg 6+0. Så spent på hvordan det blir utover i uken. Jeg synes selvsagt det er kjempeskummelt og sikkert helt feil at jeg ikke er kvalm ennå, hurra for hormonene ;)

Kun uggen her og.. håper det holder seg slik! :-)

Jeg er 8+3 i dag, og jeg har ikke antydning til kvalme. Ikke annet enn om jeg ikke spiser når jeg er sulten, som i disse dager er hver time! :-/ Men til gjengjeld så er jeg veldig trøtt og sliten, og er som regel totalt utmattet hver søndag

Back
Topp