Bare jeg som ikke er kvalm?

VenterNr4<3

Elsker forumet
Marsboere 2020
Er 7+1 og har bare kjent meg kvalm 2 korte stunder. Var kvalm fra uke 7-11 sist, men da var det tvillinger (mistet ene i uke 10) og sikkert mer hcg tenker jeg...
 
Bare vær glad hvis du slipper:)
Jeg har kvalmebølger som jeg har hatt fra jeg testet positivt. Men etter jeg kom i uke 7 så har jeg begynt å våkne på nettene av kvalme, skikkelig slitsomt..
 
Jeg synes det går bra å være kvalm jeg, men synd dere som ikke synes det. Fin bekreftelse konstant at man er gravid liksom :) Nyt kvalmen sier jeg og ikke vær bekymret for at dere ikke er gravide ihvertfall :)
 
Kvalmen kan enda komme, men ikke alle får kvalme:) Forrige svangerskap spydde jeg i frem til uke 20, fikk noen ukers pause før jeg fikk kvalmen tilbake. Er ikke mer enn 4+1, men har begynt å kjenne på kvalmen i dag, men håper virkelig jeg slipper unna like mye kvalme som sist gang.

Men vet om andre som ikke har merket kvalme før uke 10-12 :)
 
Jeg synes det går bra å være kvalm jeg, men synd dere som ikke synes det. Fin bekreftelse konstant at man er gravid liksom :) Nyt kvalmen sier jeg og ikke vær bekymret for at dere ikke er gravide ihvertfall :)

Av en eller annen grunn så er jeg bekymret selv om jeg er kvalm, skjønner ikke hvorfor, har jo nesten alle symptomene.. Kanskje det blir bedre etter tul:)
 
Jeg er heller ikke kvalm. Ble det i uke 7 forrige svangerskap.
 
Ikke kvalm her heller. Ingen andre symptomer heller. Bekymret..
Jeg var ganske uggen og uvel sist, men kanskje det kom senere? Er bare 6+0 i dag.
 
jeg er ikke kvalm, enda hvertfall. er 4+4 i dag, men kvalmen kom ikke før i slutten av uke 5 sist og da ble det helt GRUSOMT :O Så tiden vil vise hvordan det blir nå :)
 
Jeg er heller ikke kvalm, og jeg er på 7+2. Eneste tegnet jeg merker på at jeg er gravid er at puppene har forandret seg, og positive tester:) Håper alt er i orden fordi, og kommer nok ikke til å forstå at jeg er gravid før jeg har vært hos legen:) Første gang jeg er gravid, så krysser fingrene for at alt er slik det skal:)
 
Jeg er 5+6 og har begynt å bli litt småsvimmel/kvalm på morgenen. Føler kanskje jeg må begynne å spise mat før jeg dusjer og fikser meg (svimer nesten av). Men etter jeg har spist frokost går det foreløpig bra. Satser på null kvalme - begynner å gråte hver gang jeg skjønner at jeg må kaste opp og det orker jeg ikke.. Satser på tegn på liv neste fredag - tul 7+0.
 
Jeg er heller ikke kvalm, er 6+5 i dag. Håper jeg slipper ;) Har så langt bare veldig ømme bryster :)
 
Dette er mitt første svangerskap og er på uke 6+6 i dag. Jeg er intenst sulten hele tiden, noe som gjør meg litt kvalm og uggen, men ingen kvalme som mange av dere opplever. Satser på at det holder seg unna. Litt uvirkelig at jeg er gravid og er veldig bekymret hele tiden. Har mange tegn, som: ekstremt trøtt hele tiden, vonde og ømme pupper som har blitt store og harde, konstant intens sulten og dermed litt uggen, klarer ikke drikke kaffe lenger - smaker skikkelig vondt (veldig glad i kaffe normalt), og mens smerter med stikkinger.. Hvilken uke har dere tul? Vurderer det samme bare for å få litt ro i sjelen :p
 
Jeg er ikke kvalm, 5+6 i dag. Med nr 1 var jeg ikke kvalm en eneste dag, håper jeg er like heldig denne gangen :)
 
Jeg er heller ikke kvalm.....enda. #krysserfingrene. Er bare 5+0, da. Kjenner litt stikning i magen av og til (veldig fint å få litt "livstegn").:)

Jeg er ellers sjukemeldt med kraftig influensa og ymse plager, men ikke noe graviditetsrelatert.
 
Jeg er ikke kvalm og er 7+1, så jo et bankende hjerte i går, så vet at det lever der inne. Er derimot veldig, veldig sliten..
 
Nr 1 kasta jeg opp til uke 18 med
Nr 2 var jeg ikke kvalm en eneste dag
Nr 3 er jeg nå 5+5 og ber til høyere makter om at jeg ikke blir dårlig!
 
Back
Topp