Bare for gøy : )

LuringNr3

Gift med forumet
Tenkte vi kunne lage noen nye skravletråder her ; )

Så nå begynner jeg en spørsmålsrunde! : ) Nå stiller jeg første spørsmål, så svarer neste og stiller et nytt spm : )

Hva huskes JEG best for?

Den fiiiine stooore gravid magen din :) Magebilde med blå sløyfe over :D 
Angelina jolie munnen din, Nydelige gutten din & nydelige deg :) du er en suuuper person og veldig lett å snakke med :) Ai lååååv juuu :)

Så, hva huusker dere meg best for? 

t0mmelise skrev:

Den gode humoren din, glimt i øyet, skjønneste snuppa, natterangleren og at du alltid har stilt opp for alle :)

Og sånn personlig så må det jo være den dårlige Oreo-kaka vi og lille snegle hadde, hahah

Trone skrev:
t0mmelise skrev:

Den gode humoren din, glimt i øyet, skjønneste snuppa, natterangleren og at du alltid har stilt opp for alle :)

Og sånn personlig så må det jo være den dårlige Oreo-kaka vi og lille snegle hadde, hahah

Helt enig med Tronusmorus her! <3 Du er herleg!

Siden Trone ikke spurte videre, så gjør jeg det : )
Hvilke faner har du oppe på pc'n din akkurat nå?

Pisces10 skrev:

Trone skrev:
t0mmelise skrev:

Helt enig med Tronusmorus her! <3 Du er herleg!

Siden Trone ikke spurte videre, så gjør jeg det : )
Hvilke faner har du oppe på pc'n din akkurat nå?

E har oppe facebook, babyverden og avisa Nordland.

Ka huskes E best som?

Ååååååh, dere goinger <3 <3 <3 Smask til dere :) miss u :( 

ååå! morsom tråd! husker sofie som den som har svar på det meste! når vi andre mamser har vært urolig eller usikker på feks sykdom hos di små har du alltid en godt svar :) 

lurer på om noen husker no spes ved meg? :P

Susa: du er så livlig og in the moment. Det har du vært hele veien. Du har din egen personlighet og stil. Du (eller dere) har valgt et av de vakreste jentenavnene som finnes. emoticon Og så er det ikke for ingenting at du har missetilene dine.

Hva husker dere best ved meg? (Ja, jeg må velge det samme spørsmålet ;)

CrazyBeautiful skrev:
Susa: du er så livlig og in the moment. Det har du vært hele veien. Du har din egen personlighet og stil. Du (eller dere) har valgt et av de vakreste jentenavnene som finnes. emoticon Og så er det ikke for ingenting at du har missetilene dine.

Hva husker dere best ved meg? (Ja, jeg må velge det samme spørsmålet ;)

Da jeg møtte deg første gangen, det glemmer jeg aldri : )
For jeg tenkte "hun hører vel ikke til her" da du kom inn. Du var så fresh og strålende! Jeg hadde aldri sett et ordentlig bilde av deg heller, så jeg var jo ikke helt sikker på hvordan du så ut, hehe! Men du var råflott! : )

Hva er planen DIN for i morgen?

Det jeg husker deg for CB er at du alltid snakker fra levra,og du bare virker som en utrolig god person. Også er du nok en veldig god mamma for CrazyBaby som tilslutt fikk et navn emoticon .
Jeg har aldri fått noe annet enn gode og velmenende råd fra deg om jeg har spurt om noe.

..Hva husker dere best ved meg? (...åjadda. hvem lurer ikke liksom )

awww.. crazy!! <3 søta! :D btw.. jeg som kom med forslag til navn.. :P sambo samtykka :P hehehe.. men veldig gla for at det blei Othilie. hu kunne ikke het no annet <3

pisces: idag har vi skrivi kjøpskontrakt!!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. hus eier as! ohhh yeah!!!!!!!

CB er den godeste av de gode! Alltid fine, gjennomtenkte svar og oppmuntringer! Er så glad for at jeg har blitt kjent med deg! emoticon

Hva husker dere om meg da?

Lenore, hvem kan vel glemme den utrolige fødselen din! Og det at du faktisk har måttet gå gjennom det tyngste av det tyngste :( og det at du er verdens herligste menneske! Er så glad for at jeg fikk lov å bli kjent med deg ;)

Siden det er sent på kvelden og kreativiteten allerede har sovnet, spør jeg også....

Hva husker dere best med meg??

Skorpionen, du er et fantastisk menneske! Det mener jeg av hele mitt hjerte

Jeg har vært mektig imponert over deg mange ganger. Du er veldig flink å sjonglere

Ellers var LT-festen 2011 en højdare, du er bare knusegod!

Svarer på denne eg, siden den ikkje blei besvart

Eg husker godt alle trådene dine om den kjipe bo situasjonen din, med den lange bakken opphar du fått noke nytt no foresten??

og til slutt: ka husker du best med meg?? (må jo spørre om det samme...)

Å, dere er de beste. Jeg smelter av gode ord. Og så må jeg le litt siden en del trodde at jeg var lav og mørk.

klypa, jeg husker at du var i overtidsklubben med meg. Var det omtrent på den tiden du joinet BV, kanskje? Du fødte noen dager før meg. Og så har jeg LT friskt i minnet (og at du lo slik at tårene kom trillende :D). Når jeg tenker på deg, tenker jeg på all den kjærligheten du har for snuppeluppen din, for det har du vist i mange tråder, og ikke minst hvor morsom og sjarmerende du er som person. Jeg LIKER deg.

så moro tråd... :) :)

Meeeeeeeeeeeeeen hva husker dere best ved meg??

Lenore1983 skrev:
Skorpionen, du er et fantastisk menneske! Det mener jeg av hele mitt hjerte

Jeg har vært mektig imponert over deg mange ganger. Du er veldig flink å sjonglere

Ellers var LT-festen 2011 en højdare, du er bare knusegod!

Åhhh, du er så god!!

Jeg visste ikke at jeg var flink til å sjonglere, men kommer noen med gode ord så tror jeg på ALT!

CrazyBeautiful skrev:
Å, dere er de beste. Jeg smelter av gode ord. Og så må jeg le litt siden en del trodde at jeg var lav og mørk.

klypa, jeg husker at du var i overtidsklubben med meg. Var det omtrent på den tiden du joinet BV, kanskje? Du fødte noen dager før meg. Og så har jeg LT friskt i minnet (og at du lo slik at tårene kom trillende :D). Når jeg tenker på deg, tenker jeg på all den kjærligheten du har for snuppeluppen din, for det har du vist i mange tråder, og ikke minst hvor morsom og sjarmerende du er som person. Jeg LIKER deg.

Må bare signere denne!

Herlighet, du er jo fantastisk, klypa! Og det var utrolig kjekt og minnerikt å treffe deg!

Back
Topp