Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trone skrev:Så, hva huusker dere meg best for?t0mmelise skrev:
Den gode humoren din, glimt i øyet, skjønneste snuppa, natterangleren og at du alltid har stilt opp for alle :)
Og sånn personlig så må det jo være den dårlige Oreo-kaka vi og lille snegle hadde, hahah
Pisces10 skrev:
Trone skrev:Så, hva huusker dere meg best for?t0mmelise skrev:
Den gode humoren din, glimt i øyet, skjønneste snuppa, natterangleren og at du alltid har stilt opp for alle :)
Og sånn personlig så må det jo være den dårlige Oreo-kaka vi og lille snegle hadde, hahah
Helt enig med Tronusmorus her! <3 Du er herleg!
Siden Trone ikke spurte videre, så gjør jeg det : )
Hvilke faner har du oppe på pc'n din akkurat nå?
Og så er det ikke for ingenting at du har missetilene dine. Susa: du er så livlig og in the moment. Det har du vært hele veien. Du har din egen personlighet og stil. Du (eller dere) har valgt et av de vakreste jentenavnene som finnes.CrazyBeautiful skrev:Og så er det ikke for ingenting at du har missetilene dine.
Hva husker dere best ved meg? (Ja, jeg må velge det samme spørsmålet ;)
Skorpionen, du er et fantastisk menneske! Det mener jeg av hele mitt hjerteLenore1983 skrev:
Jeg har vært mektig imponert over deg mange ganger. Du er veldig flink å sjonglere
Ellers var LT-festen 2011 en højdare, du er bare knusegod!
Å, dere er de beste. Jeg smelter av gode ord. Og så må jeg le litt siden en del trodde at jeg var lav og mørk.CrazyBeautiful skrev:
klypa, jeg husker at du var i overtidsklubben med meg. Var det omtrent på den tiden du joinet BV, kanskje? Du fødte noen dager før meg. Og så har jeg LT friskt i minnet (og at du lo slik at tårene kom trillende :D). Når jeg tenker på deg, tenker jeg på all den kjærligheten du har for snuppeluppen din, for det har du vist i mange tråder, og ikke minst hvor morsom og sjarmerende du er som person. Jeg LIKER deg.