Ånei så trist og leit å høre! Føler sånn med degDette gikk ikke bra.
Spontanaborterte lille høyt ønskede Knøttet vårt i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei så trist og leit å høre! Føler sånn med degDette gikk ikke bra.
Sender deg og dere uendelig med kjærlighetDette gikk ikke bra.

NeiDette gikk ikke bra.
Ånei! Det var ikke sånn det skulle bli! Tenker masse på deg og sender en god klemDette gikk ikke bra.
Sender varme klemmer
Tusen takk for den enorme støtten og alle de gode ordene! Det hjelper mer enn dere aner å lese at så mange genuint bryr seg. Dere er fantastiske alle sammen, jeg og Knøttet er heldig som fikk dele noen fine uker sammen med dere her inne
Ønsker dere alle alt godt og at alle spirene deres kommer trygge og friske til verden og hilser på dere i og rundt juli.
Her har jeg veldig stor støtte i mine foreldre, som EM og jeg er på førjulsvisitt hos. Og selvfølgelig Husbonden, men han er igjen oppe på gården, så vi har bare kunnet snakkes på telefon. Kjenner det hadde gjort godt med en klem fra ham og, men det må vente til jeg er i form til å kjøre de 10-12 timene det tar å reise hjem.
Kan dere tro at vakthavende lege på legekontoret mitt og hans "erfarne kollega" mente at jeg skulle bare kjøre hjem i går? Begrunnelsen var at jeg hadde jo ikke så vondt da jeg snakket med ham og det fantes jo legevakt langs veien oppover...
Jeg sa klart NEI! Skulle jeg spontanabortere, dette var før det virkelig begynte, skulle jeg f**n ikke risikere å gjøre det i 100kmt på vei inn til Bergen eller på ei ferje eller fjellovergang oppigjennom.
Så vondt som det ble i går selv med smertestillende hadde jeg ikke vært en trygg sjåfør.
Usj, er veldig takknemlig for helsevesenet vi har når det faktisk virker og man møter litt omsorg og forståelse, men halvparten av tida kan det egentlig ta seg ei bolle eller ti.