Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Førti masker lagt opp på en pinne
så blir det sånn her. Enkelt og greitog hver pinne starter med rett og avsluttes med vrang. Det gjør at feil blir umulig, eller utrolig vanskelig, å gjøre.
Du strikker frem og tilbake? For her er det jo forstykke og bakstykke hver for seg, og du må sy sammen til slutt. Det betyr at når du starter en omgang m rett og avslutter med vrang, så blir det omvendt når du snur. Siste vrmaske strikkes rett fra andre siden. Fempinner er iallefall ingen vits når det ikke skal strikkes rundt.Jeg får ikke til i det hele tatt, så i kveld har jeg vært surhihi
Skjønner ikke hvordan jeg skulle ha strikket med fem pinner? Hvordan gjør man det da når man legger opp masker? Og blir det rett? Jeg prøver denne oppskriften
http://m.rachel.blogg.no/1408004664_strikkeprodjekt_baby_.html
Ja, da skal du ikke strikke rundt, men rett. Da er det veldig enkelt. Alltid start med rett, avslutt med vrang. Når du snur pinnene blir det fortsatt rett/vrang. Jeg har ikke fått sett på oppskriften din, men for- og bakstykke er enkelt å strikke.Men da blir den jo rund? I oppskriften skal jeg ha den rett. Om du skjønte?![]()