Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noen link?Er flere steg-for-steg-forklaringer av dette på diverse kakeblogger, prøv Hannes kaker eller Emmas kakedesign. Jeg brukte en kvikklunchkake og melkesjokoladekrem.![]()
Hvad e best å laga den dagen før ? Eller samma dag??Det er ikke vanskelig! Jeg lagde selve kaken i tre runde former, her ksn fj bruke hva som helst og skjære til etterpå. Størst sirkel nederst, fyll, mindre sirkel, fyll, minste sirkel, så lage hull til barbien i midten. ( kan pakke inn i gladpack den delen som går nedi kaken). Dekk hele kaken med feks smørkrem og evt sukkerpasta og dekorer. Masse inspirasjon på nettet, kan være lurt å holde pyntingen enkel , kaken ser imponerende ut uansett!
Spørs vel helt hva slags kake du lager, men jeg syns at de fleste sånne kaker holder fint lenge, greit å bli ferdig dagen før!Hvad e best å laga den dagen før ? Eller samma dag??
Jeg kjøpte en slik fotballkakeform på Jernia og brukte den. Lagde gulrotkake og farget glasuren med cacas farger![]()
Då får eg laga den dagen førSpørs vel helt hva slags kake du lager, men jeg syns at de fleste sånne kaker holder fint lenge, greit å bli ferdig dagen før!
OkiFlytta denne til vårt Matforum![]()
De ser så fin. OtroligtWow! Snakk om fin kake!!!
De ser så fin. Otroligt![]()

Syns dere e kjempe flink eg. Stiligt . Syns de e kjekt nær barnen e med å pyntarHer er de to siste årad bursdagskake hos oss.
1 2 3 sjokoladekake. Pynta av bursdagsbarn, mor og far.
5 års kaka:
Vis vedlegget 123475
Sukkerbilder av Disneyprinsesser på toppen. (Heldigvis nok til en prinsesse per gjest), sukkerpasta bånd og sommerfugler, spiselig glitter og skimmer og d ene med d andre
6 års kaka:
Vis vedlegget 123476
Vis vedlegget 123477
Selvfølgelig frosttema. Frostfigurer på toppen og snøkrystaller rundt. I tillegg til istapper med mer.
Som dere ser er d masse rot mens vi lager, og de er ikke sånne som man finner i blad, men gøy var d, gode er de og bursdagsbarnet var stolt og fornøyd![]()