Barbering

Ja, for jeg hater grisebust.
Gjør det for min del ingen andre sin. Klart ingen mann liker strikkete legger.

Men jeg høvler høna, legga og under arma flere ganger i uka. Går så fort atte. Vi trenger ikke de håra lenger!
 
Armhulene tar jeg hver gang jeg dusjer, og jeg kunne ønske jeg hadde tatt meg tid til å ta resten oftere. Liker meg helst hårfri.
 
Jeg tar armene hyppig, der takler jeg ikke å ha hår. Utover det så blir legger og bikinilinje kraftog nedprioritert nå om vinteren, jeg gidder ikke stresse med det med mindre vi skal i svømmehallen eller jeg skal gå i kjole
 
Skulle nok vært flinkere. Er heldigvis gift :laughing002
Mannen har ikke noe imot litt hår, for han kommer det litt på det samme.
Armhulene blir barbert hver gang jeg dusjer da, takler ikke å ha hår der
 
Jeg takler ikke kroppshår, så her vokses hele kroppen hver 6-7 uke. Har gjort det en stund nå, så hårveksten er jo betydelig mindre :) Så her er vi hårfrie året rundt ja
 
Stusser bare nedentil, barberer føttene og under armene
 
Her vokses det hver 4-5 uke. Jeg takler ikke hår på kroppen, så alt må bort :)
 
Bruker barbermaskin nedentil for å stusse, liker ikke nupper, kløe og piggsvinet som jeg får ved barbering, men barberer om jeg skal i bikini om sommeren. Ellers barberer jeg under armene på daglig basis og leggene en gang i blant. Kan også bruke barbermaskin på armene, jeg har litt lange lyse hår på armene...
 
Ikke på noen måte nøye på det på vinteren, men på sommeren er jeg barbert under armer og legger :)
 
Back
Topp