Barbering

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Er du nøye og hårfri til en hver tid? Må innrømme jeg er litt i sløveste laget. Tok vekk «pelsen» på leggene i går da:hilarious:
 
Nei, skulle ønske jeg var litt flinkere til å prioritere sånne ting :)
 
Neeeei, burde nok vært litt flinkere :hilarious: særlig leggene sløver jeg med nå på denne tida :p
 
Er ikke noe flink når det er mørkt og kaldt ute.
Om sommeren er det glatt
 
Må man absolutt være hårfri til enhver tid, da? Er det noe man må «være flink til»?

Jeg har støtt og stadig hår på kroppen. Eneste jeg er litt mer nøye på er å barbere meg nedentil for ellers klør jeg så sykt, haha. :p

Ellers tar jeg under armene når jeg kommer på det og leggene er hårete for det meste av året, tror jeg, med unntak av sommeren. Da liker jeg å være bar på leggene. Kan av og til bli ubehagelig der om håret har fått gro en stund.
 
Barberer ikke nedentil, bare trimmer med elektrisk trimmer. Blir så sår av å barbere der. Armhulene barberer jeg hver gang jeg dusjer. Må ta skjegget ofte også, siden jeg har pcos så gror det mye hår der [emoji23]
Leggene blir barbert hele sommeren, på vinteren ikke så ofte. Da er det ingen som ser de uansett. Utenom samboer men han bryr seg ikke
 
Nei. Jeg bryr meg ikke, og barberer sjelden vekk noe som helst. Det er bare hår. Barberte meg under armene før jeg giftet meg i juni 2017, fordi moren min "tvang" meg, jeg for min del hadde ikke brydd meg om hva andre måtte mene om hårete armhuler og brudekjole. Det var siste gang jeg tok i en høvel.
 
Er ikke hårfri, men jeg elsker følelsen av å kle på meg når jeg er nybarbert!
 
Jeg er ikke "flink" når jeg eventuelt barberer eller trimmer, nei. Det er min kropp, og mitt hår. Hva andre måtte mene om det får være deres sak.
Jeg kan fint gå en sommer uten å barbere ben eller armhuler, og jeg bryr meg ikke noe nevneverdig om hår eller hårfjerning andre steder heller.
 
Blir fort småsårt der nede om jeg skal barbere når det vokser ut hår der :joyful: men om sommeren, da blir det oftere barbering av legger og bikini linjer. Men på vinteren har ikke følt det samme behovet:joyful:
 
Om sommeren er jeg som regel flink til det, verre på denne årstida [emoji85]
 
Flinkere på sommeren. Men er heldigvis velsignet med lys og fin hårvekst, så jeg «kan» være sløv :p
 
Jeg barberer alt der nede.. men kan fort gå et par uker der det vokser ut, så er det på’n igjen.. armhulene tar heg når jeg dusjer, og leggene.
Har ikke kraftig hårvekst, og har lyse hår.. så trenger ikke gjøre det hele tiden
 
Ja, er som regel flink til det. Ikke så lett å komme til som høygravid, men er ikke "langhåret", nei:p
 
Jeg tar armhulen og trimmer nedentil med jevne mellomrom, men leggene er jeg småsløv med på denne tida av året.
 
Kan gå ett par dager uten jeg tar armhulene, men det er den plassen som tas oftest på denne tida av året [emoji28]
 
Under armene og intime deler er jeg nøye på, føler meg så skitten med hår der leggene glemmer jeg når de ikke skal vises frem uansett.
 
Back
Topp