Barbering?

Her barberes det, selv om magen er i veien :D jeg klarer ikke å bare la det gro igjen :P Mannen hjelper gjerne til om det skulle bli nødvendig :P synes det er værre å barbere leggene , for da er magen i veien når en bøyer seg :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Enig med det der med leggene altså. Jeg må stå ved vasken med benet oppå en kommode for å få det skikkelig. Og det betyr ut av dusjen, finne noe sklisikkert å stå på, grise til både vask, kommode og gulv, inn i dusjen igjen og så rydde og vaske opp på badet. Usj...

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Leggene får jeg til med å sette en stol utenfor dusjen og en litt lav krakk inni dusjen. Så tar jeg ett og ett ben for da kommer ikke magen i klem og jeg kan bøye meg frem.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Enig med det der med leggene altså. Jeg må stå ved vasken med benet oppå en kommode for å få det skikkelig. Og det betyr ut av dusjen, finne noe sklisikkert å stå på, grise til både vask, kommode og gulv, inn i dusjen igjen og så rydde og vaske opp på badet. Usj...

Her barberes det, selv om magen er i veien :D jeg klarer ikke å bare la det gro igjen :p Mannen hjelper gjerne til om det skulle bli nødvendig :p synes det er værre å barbere leggene , for da er magen i veien når en bøyer seg :)

Sendt fra min IPhone 5C :)
Ka med å setta ein liten krakk inn i dusjen? Så sleppe ein å måtta bøya seg for å ta leggane ;)

Eg e vand med å ta både huffso og leggane med + 30-40kg meir på kroppen, så å jobba i blinde e "piece of cake" :P Går fint å bøya seg for å ta leggane og, enn så lenge ;) Har og muligheten t å stå i badekaret å ta leggane, så sleppe eg masse med klineri og gris utøve heila badet :P

Ka med å setta ein liten krakk inn i dusjen? Så sleppe ein å måtta bøya seg for å ta leggane ;)

Eg e vand med å ta både huffso og leggane med + 30-40kg meir på kroppen, så å jobba i blinde e "piece of cake" :P Går fint å bøya seg for å ta leggane og, enn så lenge ;) Har og muligheten t å stå i badekaret å ta leggane, så sleppe eg masse med klineri og gris utøve heila badet :P

Huffso? Fantastisk :D vi burde få en egen tråd her om navn på underlivet xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Huffso, Glysfso, Tissekåno, kjært barn har mange navn :P

Her går det i "glufsa" med tjukk L. Det er egentlig en veldig populær badeplass borti her, men navnet hørtes mest ut som noe underlivsrelatert :p

Her går det i "glufsa" med tjukk L. Det er egentlig en veldig populær badeplass borti her, men navnet hørtes mest ut som noe underlivsrelatert :p

Ha ha glufsa, høres ut som om den har tenner :P

-Fra appen-

Tar bikinilinjen og trimmer restene,har blitt altfor mye pes å komme til :p spurte sambo om han ville hjelpe, men d var han lite interessert i :rolleyes: tar det som det kommer, men tåler litt hår !
Min er heller ikke spes interessert i å hjelpe til :p

Sent from my iPhone using BV Forum

At jeg ikke har tenkt på det! *klask-i-panna*

Barberer som vanlig :)
Hater å ha hår dær, da klør det og jeg føler meg ekkel.

Skal heller ikke ha så mye til fødsel da renselsen gjør at masse blod klomper seg i hårene, nei takk :P

Barberer det jeg kommer til også år sambo ta resten :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Last edited:
Barbere ikke men epilerer og stusser:-) leggene får jeg fortsatt til men bikinilinjen måtte jeg gi opp sist gang da jeg tok mer hud en hår:-o Men gikk til en sånn trivelig salong som fikset det for meg med voks:-) Får holde det ved like en stund til og heller la det gro når vi nærmer oss, vil nødig ha infeksjon:'(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Idag var jeg på kontroll på føden og der snakket jordmora om dette med barbering. Hun sa de råder til å ikke barbere 2mnd før termin og at grunnen til dette er i tilfelle man ender med keisersnitt. Ny statistikk viser at etter de begynte med denne anbefalingen har tallene for infeksjoner gått betraktelig ned. Så jeg lærte noe nytt idag og :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp