Ha ha kjekt om ungen finner veien ut og sånn
-Fra appen-
Ha ha ha ja
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha kjekt om ungen finner veien ut og sånn
-Fra appen-
"Regnskog?!"Ha ha ha jaden er på vei ut og bare "hvor er jeg?!"
"Regnskog?!"
-Fra appen-
Ha ha! *Døyr*Oh my, so this is the Amazone!
Ha ha! *Døyr*
-Fra appen-
Enig med det der med leggene altså. Jeg må stå ved vasken med benet oppå en kommode for å få det skikkelig. Og det betyr ut av dusjen, finne noe sklisikkert å stå på, grise til både vask, kommode og gulv, inn i dusjen igjen og så rydde og vaske opp på badet. Usj...
venter lillebror i midten av oktober
![]()
Ka med å setta ein liten krakk inn i dusjen? Så sleppe ein å måtta bøya seg for å ta legganeHer barberes det, selv om magen er i veienjeg klarer ikke å bare la det gro igjen
Mannen hjelper gjerne til om det skulle bli nødvendig
synes det er værre å barbere leggene , for da er magen i veien når en bøyer seg
Sendt fra min IPhone 5C![]()
Ka med å setta ein liten krakk inn i dusjen? Så sleppe ein å måtta bøya seg for å ta leggane
Eg e vand med å ta både huffso og leggane med + 30-40kg meir på kroppen, så å jobba i blinde e "piece of cake"Går fint å bøya seg for å ta leggane og, enn så lenge
Har og muligheten t å stå i badekaret å ta leggane, så sleppe eg masse med klineri og gris utøve heila badet
![]()
Huffso, Glysfso, Tissekåno, kjært barn har mange navnHuffso? Fantastiskvi burde få en egen tråd her om navn på underlivet xD
Huffso, Glysfso, Tissekåno, kjært barn har mange navn![]()
Ha ha glufsa, høres ut som om den har tennerHer går det i "glufsa" med tjukk L. Det er egentlig en veldig populær badeplass borti her, men navnet hørtes mest ut som noe underlivsrelatert
Ha ha glufsa, høres ut som om den har tenner
-Fra appen-
Min er heller ikke spes interessert i å hjelpe tilTar bikinilinjen og trimmer restene,har blitt altfor mye pes å komme tilspurte sambo om han ville hjelpe, men d var han lite interessert i
tar det som det kommer, men tåler litt hår !
Ka med å setta ein liten krakk inn i dusjen? Så sleppe ein å måtta bøya seg for å ta leggane
Eg e vand med å ta både huffso og leggane med + 30-40kg meir på kroppen, så å jobba i blinde e "piece of cake"Går fint å bøya seg for å ta leggane og, enn så lenge
Har og muligheten t å stå i badekaret å ta leggane, så sleppe eg masse med klineri og gris utøve heila badet
![]()