Barbering nedentil

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Har det begynt å bli vanskelig for dere også? Orker dere å styre med det? Eller lar dere det bare være? :p
 
Lar det være :p
 
Har alltid gjort det "i blinde", så har fortsatt omtrent frem til fødsel hver gang. Er såpass dreven at jeg "aldri" kutter meg til blods uansett.

Etter mange nok år med barbering så føler jeg meg ikke ren med hår - ikke fordi jeg ikke ER ren, men fordi jeg assosierer hår med "har ikke dusjet på minst en uke".
 
Jeg skal gi det et forsøk denne uka, meeeeeen det sa jeg forrige uke og uka før der, og der, og der igjen også...:joyful:
 
Noe midt mellom, stusser/friserer busken litt - men går ikke inn for å få det til pent. Bare det blir litt mindre busk og jeg ikke kutter meg er jeg fornøyd. :p
 
Prøver holde det i orden :D ikke spesielt glad i så mye hår der nede. Og om jeg går over ca annahver gang jeg dusjer rekker det ikke gro så mye, og lettere å holde i orden.
 
Har alltid gjort det "i blinde", så har fortsatt omtrent frem til fødsel hver gang. Er såpass dreven at jeg "aldri" kutter meg til blods uansett.

Etter mange nok år med barbering så føler jeg meg ikke ren med hår - ikke fordi jeg ikke ER ren, men fordi jeg assosierer hår med "har ikke dusjet på minst en uke".
Samme her ! Barberer meg fast nedentil og under armene fordi det er blitt en vane nå.

Sist jeg skulle føde fikk jeg høre at det var fint om det var en god del dager siden sist barbering pga msn kunne få infeksjoner osv under fødsel. Så da gikk jeg vel ubarbert nedentil i 2 uker før jeg fødte. Var veldig uvant, ubehagelig og dritt. Men var utrolig deilig å kunne barbere seg noen dager etter fødsel igjen :p
 
:laughing002 Jungelen ble fjernet i går. Tviler sterkt på at jeg greier å holde den ryddig fremover. Blir uansett total gjenngroelse siste måned før KS. Så da blir det å vente på at noen i hvitt skal frisere meg klar til snittet. Glad jeg ligger bak brett og generelt har mage i veien så jeg slipper å se urskogen selv :_rr
 
Jeg har vokset meg i mange år og gjør det enda
Så mye lettere enn å måtte barbere seg:p
 
Last edited:
Lar mannen gjøre det :hilarious: jeg ser ikke en dritt
 
Forresten, sist jeg ble klipt og sydd med "noen få dagers vekst" der nede, så gjorde det ekstra vondt på grunn av alle hårene som hang seg fast i såret på en eller annen måte. Og å barbere MENS man har klippesår er ikke noe særlig altså. Så jeg tror jeg barberer litt ekstra nøye før fødsel denne gangen..
 
Jeg er hårete som en neanderthal - bortsett fra på leggene. Sånn har det vært noen år og slik blir det nok å fortsette med å være. Tok bikinikanten for en stund siden og holdt på å bli sprø av kløingen. Så her blir det full bush.
 
Har blitt litt dårligere på det de siste ukene. Ikke like godt å komme til :rolleyes:
Er vant med å gjøre det annenhver dag for å holde det i sjakk. Liker det best sånn.

På sykehuset her så anbefaler de ikke noe barbering den siste mnd før fødsel pga infeksjonsfare.

Da jeg fødte for 10 år siden barberte jeg meg i dusjen hjemme da riene hadde begynt :woot:
Var ikke noe anbefalinger på det da.
 
Jeg trives best om det er ryddig. Litt uoversiktlig for tiden men går enda greit.. får sjekke med jordmor ang anbefaling men sist lot jeg det gro siste par ukene. Var ikke noe morsomt og måtte vente en god stund etter fødsel før jeg turte å barbere igjen pga sting :shifty:
 
Gjorde det forrige uke før jeg skulle i bassenget, og da var det med lite sikt, så var ganske utfordrende :hilarious:
 
Jeg hater å ha hår både her og der.. Men nå er det skikkelig utfordrende, for jeg ser iiiingenting:hilarious: Sliter med å bøye meg siden magen er så stor og rund :hilarious:
 
Har aldri hatt noe særlig hår der nede, så barberer meg når det begynner å vokse ut. Syns det klør skikkelig og er ekkelt/ubehagelig når det blir for langt. Blir vel ikke perfekt nå som jeg er gravid, men det går. Det hjelper mye hvis jeg setter meg ned på huk, da har jeg bedre kontroll.
 
Back
Topp