Molly80
Forumet er livet
ORIGINAL: Bare Kari
ORIGINAL: Molly80
Hei og hopp! Må bare hoppe inn angående kommentaren om at noen har kikka på takketråden vår og ikke ville blitt fornøyd. Vi har laga en ønsketråd der vi sier str. som de små bruker og hva de små trenger og slikt, jeg har aldri opplevd at jeg har fått noe annet enn de str. etc. jeg har oppgitt der... og det er nok derfor det ble reagert på denne gaven da det ble sagt at dette var 1 årsrunden, oppfatta det som en 1 årspresang jeg... og da er en bikini i en alt for stor str. litt kip...
Meeeeen, hvordan det ligger an med den andre gaven og slikt, det vet jeg ingenting om. Jeg er fornøyd med gaven min, og jeg syntes det var gøy å handle til min hemmelige venn [:)]
Så dumt at noe så koselig som hemmelig venn skal utarte seg sånn, liker både august og septemberforumene her inne jeg... [8|]
Ja, det er fryktelig dumt. Men selv om man har ønskelister så betyr ikke det at man må følge den slavisk. En får ikke alltid det en ønsker seg, det er en av livets realiteter og ikke minst en av "riskene" med å være med på noe sånt. Å kreve nye gaver er ikke annet enn smålig og utakknemlig. (selv om gaven er skuffende)
Kan forøvrig legge til at datteren min fikk to skjorter i str 98 og to gensere i str 104 til ettårsdagen sin. Jeg ble kjempeglad. Hun får jo nytte av det en dag.
Neida, mener ikke at de skal følges slavisk jeg. Men de gir jo et hint om størrelse og slikt [:)] Men bare at det hadde vært fint å få noe som passet til 1 åringen. Mener det var litt spesielt med denne runden, siden det var en 1 årsgaverunde... Særlig når det ikke er lapp så man kan bytte til en mer passende størrelse.. Men jeg er enig at man risikerer ikke å få akkurat det man ønsker, og må godta det.
Og det er sant, en dag komme den nok til nytte [:)]
Endelig noe som skjer her haha! Men holder nok med barbapapa her!
Er det dette dere vil lære deres barn? Når h*n kommer å sier "Jeg HATER deg MAMMA fordi jeg fikk
når jeg ønska meg
...??? Du kjøper noe for å glede noen.. og så skriker de ut til deg..fy f...... så frekk du er så kjøper noe så stygt.... Blir du såra????????? TENK NÅ LITT.