• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

barbapapa/Pusurask!

Jeg måtte en tur inn på september-forumet nå, og i takketråden ligger det bilder av det de hemmelige vennene fikk. Jeg hadde nok ikke jubla over innholdet jeg heller, men jeg hadde virkelig aldri sagt at jeg IKKE hadde fått gave!
Summene er jeg overbevist om at stemmer, selv om hun har handlet både en og fire av de tingene på salg.

Så dette er latterlig av dere, September-jenter!!!!!!

"Dårlige pakker"? Jaha? Jeg er opplært til å bli glad for alt man får jeg! Jeg hadde sikkert blitt en smule skuffet, men herregud! bikinien og filmen vil hun ha glede av når hun blir litt større - jeg har også fått en masse klær som ikke kommer til å passe før hun er 3-4 år, men herregud da, blir jo bare glad for det!

Jeg synes det er dårlig gjort å kreve ny pakke fordi man ikke er fornøyd. Det er en av riskene med å bli med på hemmelig venn! Hadde dere overhodet ikke mottatt gave, ja da er det grunn til å bli sure!

ORIGINAL: AnaBanana

ORIGINAL: barbapapa

Da får du fortelle resten også da!!! Siden hun ikke likte gaven, kjøpte jeg en kjole og stilongs å sendte til hun etterpå, men det var jo heller ikke bra nok!

Er det muuulig??? Beklager at jeg trodde du ikke hadde sendt noe gave! Uff, nei.. skjønner godt du er drittlei nå [:@]

jeg beklager også..

Altså, Makan!!!!! Har hun fått pakke og ikke er fornøyd, er det hennes problem! barbapapa kan ikke noe for at noen er kravstore og ikke likte gaven? Og når hun i tillegg kjøpte ny, så må det jaggu være nok?! Men nei da! Hvor idiot går det an og bli? Dere som ikke ble fornøyde får heller la være og bli med på sånn runder, så slipper dere og bli skuffet da vettu!!![:@]
Jeeeez!

Skulle egentlig ikke tro dette var ett forum for foreldre. Foreldre som har satt unger til verden og dermed forpliktet seg til å lære dem normer og regler, og gode verdier. Oppførselen til enkelte er i mine øyne særs forkastelig.
Jeg kan ikke fatte at enkelte har samvittighet til bare å "drite" i og sende pakker, eller at noen er så frekke at de påroper seg rettigheter som f.eks å være gud over hvilke gaver som er gode nok og ikke. Jeg blir rett og slett litt stum her.....

Det er greit! jeg byttet nick og stengte pm for har fått så mye dritt slenging, hvor jeg blir kaldt stygge ting!
Så da er det best jeg melder meg ut fra forumet!

Merkelig att mange er så lite voksne , men men ...
Dårlig gjort å slenge dritt om gaver...
De har jo fått gaver av deg så er jo rimlig tragiskt å sitte der å klage over en gave .. .Da trenger de jo ikke bli med hvis de er så himla kravstore !
Det skal være koselig å være med i hemmeligvenn runde , man skal ikke klage over det man får .!!!!

Det er utrolig barnslig mener nå jeg .

Synes du skal heve deg over det selvom det er vanskelig , skjønner godt du gjerne vil slette deg = (
Så lite umodent , når du har tilog med kjøpt 1 gave mer enn det du skulle .. Så er de like misfornøyde da også. Da kan dem ha det så godt..
sorry mg ass.. latterlig [&:]

ORIGINAL: RegniEsil

Eg synest at det er trist at det er blitt sånn, du har jo sendt pakke, det er ikkje ditt problem at dei ikkje likte det dei fekk! [8|]

Skjønnar veldig godt at du har lyst til å sletta deg, men håper no at du blir [:)]

Må inderlig signere denne.

Det skal sies at man tar den risken når man melder seg på, er ikke sikkert man liker det man får.
(er derfor jeg ikke er med, jeg er altfor sær :p)

Og en liten ting til, det er fremdeles en pakke som mangler, i og med at det var snakk om 2 stykker. karrol har fått sin hemmeligvenn-pakke nå, men lindin mangler fremdeles.

Og jeg håper virkelig ikke at denne saken skal bli slik at noen sletter seg, da jeg vet at det er flere enn meg som liker samholdet i terminforumene.

ORIGINAL: ver0

ORIGINAL: RegniEsil

Eg synest at det er trist at det er blitt sånn, du har jo sendt pakke, det er ikkje ditt problem at dei ikkje likte det dei fekk! [8|]

Skjønnar veldig godt at du har lyst til å sletta deg, men håper no at du blir [:)]

Må inderlig signere denne.

Håper flere av septemberjentene ser denne og er like fornuftige som deg. [:)]

Neida, begge har fått gave!!!!

Er det jeg leser ut i fra takketråden også. Nå er det en person som venter på NY gave, og det er den de etterlyser..

ORIGINAL: Bare Kari

Neida, begge har fått gave!!!!

Er det jeg leser ut i fra takketråden også. Nå er det en person som venter på NY gave, og det er den de etterlyser..

sign, leste det jeg også...

Blir stadig imponert over alt man klarer og lirke ut av seg her på babyverden.
Drittslenging kan man holde seg for god til - enten det kommer fra ene eller andre parten...

i fare for å gjøre folk sinte, så tok jeg det vekk.. Men å bli sur for en pakke en ikke liker, er da ikke den som har sendt pakken sin feil... Og få en ny en burde man bli fornøyd, men nei.. Smålig av dere....[:'(]
Den som fikk pakken burde være fornøyd, og si takk i stedet... Ikke kravstor...

Det er rett og slett smålig ja, å forvente nytt fordi man ikke er fornøyd.

Og det værste er at man sprer det over to terminforum, ikke holder seg til sitt eget og forsurer der istedet.

Hei og hopp! Må bare hoppe inn angående kommentaren om at noen har kikka på takketråden vår og ikke ville blitt fornøyd. Vi har laga en ønsketråd der vi sier str. som de små bruker og hva de små trenger og slikt, jeg har aldri opplevd at jeg har fått noe annet enn de str. etc. jeg har oppgitt der... og det er nok derfor det ble reagert på denne gaven da det ble sagt at dette var 1 årsrunden, oppfatta det som en 1 årspresang jeg...  og da er en bikini i en alt for stor str. litt kip...

Meeeeen, hvordan det ligger an med den andre gaven og slikt, det vet jeg ingenting om. Jeg er fornøyd med gaven min, og jeg syntes det var gøy å handle til min hemmelige venn [:)]

Så dumt at noe så koselig som hemmelig venn skal utarte seg sånn, liker både august og septemberforumene her inne jeg... [8|]

ORIGINAL: Molly80

Hei og hopp! Må bare hoppe inn angående kommentaren om at noen har kikka på takketråden vår og ikke ville blitt fornøyd. Vi har laga en ønsketråd der vi sier str. som de små bruker og hva de små trenger og slikt, jeg har aldri opplevd at jeg har fått noe annet enn de str. etc. jeg har oppgitt der... og det er nok derfor det ble reagert på denne gaven da det ble sagt at dette var 1 årsrunden, oppfatta det som en 1 årspresang jeg...  og da er en bikini i en alt for stor str. litt kip...

Meeeeen, hvordan det ligger an med den andre gaven og slikt, det vet jeg ingenting om. Jeg er fornøyd med gaven min, og jeg syntes det var gøy å handle til min hemmelige venn [:)]

Så dumt at noe så koselig som hemmelig venn skal utarte seg sånn, liker både august og septemberforumene her inne jeg... [8|]

Ja, det er fryktelig dumt. Men selv om man har ønskelister så betyr ikke det at man må følge den slavisk. En får ikke alltid det en ønsker seg, det er en av livets realiteter og ikke minst en av "riskene" med å være med på noe sånt. Å kreve nye gaver er ikke annet enn smålig og utakknemlig. (selv om gaven er skuffende)

Kan forøvrig legge til at datteren min fikk to skjorter i str 98 og to gensere i str 104 til ettårsdagen sin. Jeg ble kjempeglad. Hun får jo nytte av det en dag.

Back
Topp