Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnaBanana
ORIGINAL: Aravis
ORIGINAL: AnaBanana
Send det til inkasso [8D]
Ja, finnes det en BV-inkasso? [8D]
Finnes ekte, som får konsekvenser [;)] Spør på generelt hvordan en går frem.
ORIGINAL: barbapapa
Jeg har sendt hemmeligvenn gaver til begge, å begge har motatt gavene!! at de som får gaver ikke liker gavene er en ting, de kan bare bytte det!!!!!
liker ikke alt jeg heller får, men bytter det bare!!
ORIGINAL: Tanntrollet09
Jeg har sendt hemmeligvenn gaver til begge, å begge har motatt gavene!! at de som får gaver ikke liker gavene er en ting, de kan bare bytte det!!!!!
Om folk ikke liker det du sender er det jo deres problem da, ikke ditt. Det er jo bare noe man risikerer ved å bli med på en slik runde.
Så du får henge med oss og ikke på september da[;)]
Om folk ikke liker det du sender er det jo deres problem da, ikke ditt. Det er jo bare noe man risikerer ved å bli med på en slik runde.
Vel.. Tviler på at hun har kjøpt for summen som har blitt avtalt. Vi avtalte 250 kr + porto, hun ene fikk shrek 2 dvd, bikini størrelse 104 (vi har unger på 1 år) og sokker størrelse 17/18. (alt for små).. Hadde ikke du vært skuffet også?
ORIGINAL: Otto
Vel.. Tviler på at hun har kjøpt for summen som har blitt avtalt. Vi avtalte 250 kr + porto, hun ene fikk shrek 2 dvd, bikini størrelse 104 (vi har unger på 1 år) og sokker størrelse 17/18. (alt for små).. Hadde ikke du vært skuffet også?
Synes kanskje det er litt rart valg på størrelser, men prisen er nok som den skal. De fleste dvdèr koster jo rundt 100kr og med sokker og bikini da så er jo prisen der.
Når skal du gjøre opp for deg med hemmelig-venn pakken til lindin på September 09? Siden du tydeligvis gjør alt for å unngå at jeg skal få tak i deg (skifter nick, sperrer for PM osv) så gjør jeg det her.
Håper på dyttehjelp fra dere inne her. [:)]
ORIGINAL: Augustprinsessa
ORIGINAL: barbapapaSynes IKKE du skal bry deg med dette!!![:'(]
Da får du fortelle resten også da!!! Siden hun ikke likte gaven, kjøpte jeg en kjole og stilongs å sendte til hun etterpå, men det var jo heller ikke bra nok!
Høres ut som tull og ingenting mer i mine ører.... Makan til utakknemlighet[8|][8|]
Hadde jeg fått en altfor stor bikini, så hadde jeg da vært like glad - og spart den til den passa (har fått mange altfor store ting til snuppa...) Og at sokkene var for små, ja det hadde jeg egentlig heller ikke brydd meg om, da kunne dukken hennes fått dem[:D][:D] *fnis*
Og prisen høres da helt rett ut også... SPESIELT om du sendte ny pakke!![:-]
En risiko i slikt er at man ikke liker gaven, men har man valgt å være med - så kan man ikke si så mye om andres smak...[>:] Slik er det bare![>:]
Dette er bare idiotisk, ikke rettferdig å komme hit å slenge med leppa til barbapapa!![>:] Makan....
ORIGINAL: Pijah
Hallo!!! Hva er dette for slags tull da???
Jeg fikk virkelig inntrykk av at det ikke var kommet noen gave, men om det er sendt to og mottakeren ikke er fornøyd, syns jeg virkelig den tråden her er UNØDVENDIG!!!
Rimelig frekt å komme inn her og kreve at hun gjør opp for seg, når hun har prøvd to ganger og det står på at mottaker ikke er fornøyd. Snakk om kravstor a!!!