M
Moderator Heidi
Guest
og hva slags uttrykk mener du er banning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det gjør jeg ikke, og ikke samboer heller.
Det sterkeste vi bruker er nok filler'n ;-)
Synes det er viktig at vi som vokse er gode rollemodeller for barna. Er ikke veldig sjarmerende når en toåring kommer i bhg og sier faan og dæven liksom![]()
Et spm til dere som banner, og andre forsåvidt:
Hadde dere likt om barnet kom hjem fra bhg og hadde lært banneord av enten andre barn eller de voksne som jobber i bhg???
Siden mange "skylder" på oppvekst og at banning er "normalt" der man bor og vokser opp liksom???
For jeg tenker at hvis banning er normalt for mange, så kan det jo være normalt språk for bhgansatte også, og kan man da "klandre" dem for å bruke normalt språk??
Hvis dere skjønner hva jeg mener ;-)
Må skjerpe meg jeg og!Jeg ville ikke likt d, men jeg skylder heller ikke på noe. Banningen min er en uting og jeg må seriøst skjerpe meg!
Banner ikke så ofte, men kjenner det kommer lettere enn det burde hvis jeg stubber tåa eller er veldig irritert. Kommer stort sett på fransk, men er jo ikke stort bedre da ><
Hahahaha ^-^ så morsomt!Hehe! Jeg skulle til å skrive at jeg ikke banner, men jeg har faktisk en håndfull franske gloser som passer veldig godt til tåspark og knust glass. De fleste fra lærebok-kapittelet om trafikk, hvis jeg husker rett.