Bankende hjerte no more

Off, dette var veldig trist :(

Jeg er helt i sjokk over behandlingen du fikk! enkelte kan ikke jobbe med mennesker!
Sender en stor klem, og masse lykke til! helt forferdelig beskjed å få, og i tillegg får de den levert sånn :(
 
Dette var trist lesning, både fordi du har hatt en MA, som i seg selv er en helt forferdelig opplevelse, jeg har hatt det og SA, og er enig med deg, dette er mye verre!

Og når det kommer til vedkommende du møtte på i dag, så er det jo bare en ting å si, og det er jo at det går jo bare ikke ann!! Håper du leverer en klage på denne personen til helsetilsynet! Dette er jo aldeles uhørt og forferdelig umenneskelig å møte folk på denne måten! Det er bare å håpe på at denne personen ikke får lov å møte andre, slik som du ble møtt!

Håper du får bedre behandling i morgen!

Jeg har opplevd dette noen ganger nå, og har egentlig bare et råd til deg nå, ta tiden til hjelp, det føles uoverkommelig nå, men det går over og det blir bedre!

Klem og varme tanker fra meg =)
 
Ok, da har jeg vært på sykehuset.
De undersøkte meg med innvendig ul i over en halv time for å være 100% sikre på at det ikke var noe liv der..
Det viste seg at fosteret hadde ødemer over hele kroppen,, så det var tydelige misdannelser, mest sannsynlig kromosom feil. Så jeg fikk utskraping idag. Kjempe greie leger og sykepleiere, jeg følte at det veide opp for igår..

Spurte angående blæremolaen og gynekologen sjekket med mange flere gynekologer og det var riktig det de hadde sagt til meg at jeg kunne bli gravid igjen, det var 6 mnd oog ikke 1 år når man hadde fine blodprøver.  Men da forlater jeg dere. Ønsker dere alle masse lykke til, og la meg være den siste til å forsvinne fra mai. Resten av dere skal bære frem disse skjønne ungene
 
hei nå sniker jeg håper at det er ok


fyyyy f**** for ei B***** alså
hu kvinnemennesket hadde jeg ringt å klad på til en over lege eller no
hun er jo ikke god i sitt hode.

for ein behandling og kald het har jeg aldrig sett  maken til.

huff dette var så trist mine tanker går til deg  i kveld

 
Så trist og for en forferdelig opplevelse. Enkelte burde finne seg en annen jobb!
Sender deg en stor klem 
 
Uff tenkt på deg i hele dag og håpet hun føle jordmora hadde feil :( Utrolig trist at du må forlate oss, men glad for at du hadde en bedre opplevelse med jordmødrene og legene i dag og håper du snart har en spire som sitter igjen:)
 
Skjønne skjønne jenter. Omsorgen deres trøster veldig i denne vonde tiden. 

Håper jeg kan komme inn hit senere å si at jeg er gravid på nytt og er passert  12 uker og alt er bra....

Lykke til med alt. Kan hende jeg sniker litt innimellom bare for ås e hvordan det går med dere.
 
Huff, dette er så utrolig trist!!! Godt du fikk en bedre opplevelse på sykehuset enn med den elendige jordmora du møtte, selv om det skulle egentlig bare mangle!
Kanskje det var godt å få vite at det var en grunn til at hjertet slutta å slå? At det var misdannelser og kromosomfeil, at kroppen din ordnet opp? Jeg vet ikke, men da jeg trodde jeg mistet husker jeg at jeg klamret meg til den tanken....
Ønsker deg all verdens lykke til videre og håper inderlig at spira sitter fort og lenge!!! Håper dere er gode med hverandre i denne tiden, stoooor klem!
 
Tenkte masse på deg i går og hvordan det gikk det med deg.
Virkelig godt at du ble tatt imot på en human måte på sykehuset i forhold til hun jordmora fra H..... Skjønner ikke at slike folk kan jobbe med folk i det hele tatt. Greit nok med en dårlig dag, men du tar ikke problemene dine med deg på jobb, og iallefall ikke i et så viktig yrke som en jordmor.
Håper det går bra med deg tross alt. Må være godt å få svar på at det virkelig var noe galt med barnet, kanskje en fattig liten trøst i alt det såre. At det var bedre at det gikk galt nå så tidlig, i stedet for at barnet ble født med misdannelsene.
Ønsker deg alt godt og håper du snart har en liten spire i magen igjen.
Stor klem fra meg :-)
 
Kjempe trist:( behandlingen du fikk av gynekologen synes jeg var helt uhørt, slike mennesker burde ikke få lov til å ha sånne jobber. Håper det går bra med deg og at du slipper å oppleve noe slikt igjen. Klem
 
*sender deg en god klem til* Lykke til fremover! Ta godt vare på hverandre!!
 
Back
Topp